| کد خبر: 163810 |

◄ راهداران؛ تلاشگران خستگی ناپذیر خدمت

طی ایام نوروز و تعطیلات در استان بوشهر 20 اکیپ ثابت راهداری، 30 اکیپ سیار راهداری، 262 دستگاه ماشین آلات راهداری به‌همراه 320 راهدار به‌صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی در امتداد راه‌های استان به مردم و هم‌نوعان خود بوده‌اند.

تین نیوز

سیدطالب لواسانی* : طی ایام نوروز و تعطیلات در استان بوشهر  20 اکیپ ثابت راهداری، 30 اکیپ سیار راهداری، 262 دستگاه ماشین آلات راهداری به‌همراه 320 راهدار به‌صورت شبانه‌روزی و باحداقل امکانات معیشتی و دور از خانواده در سخت‌ترین شرایط محیطی مشغول خدمت‌رسانی در امتداد راه‌های استان به مردم و هم‌نوعان خود بوده‌اند.

سربازان گمنامی که بدون ادعا و بی‌آن‌که مثل سایر دستگاه‌های امدادی و اورژانسی و انتظامی شیفت هفته اول یا دوم تعطیلات داشته باشند، از روز اول همگی پای کاربوده‌اند.

 از مدیرکل و معاونان و روسای شهرستان‌ها گرفته تا راهدار و راننده و کارمند و نیروی خدماتی، از دیلم و گناوه  به‌عنوان دروازه وردی استان از سمت شمال گرفته تا دشتستان به‌عنوان دروازه استان در شرق و تنگستان و دشتی از دیر و کنگان گرفته تا عسلویه و جم، دو دروازه ورودی استان در جنوب و جنوب شرق تا بوشهر به‌عنوان قطب گردشگری کشور، در همه جا، راهداری حضور داشته است.

 اینها فقط بخشی از خدمات راهداری است، به همین اندازه هم بخش حمل‌ونقل استان فعال بوده؛ بیش از 1500دستگاه ناوگان مسافری، 2 هزار راننده با نظارت و همراهی مستمر کارشناسان حمل‌ونقل و همکاران پرتلاش بخش ایمنی وترافیک استان، از لحظات آغازین سال و حتی چند روز پیش از آن درتکاپو وتلاش بوده‌اند و ضمن کنترل فنی و کیفی ناوگان استان مواظب و مراقب بوده‌اند، تا ایمنی و رفاه را برای مسافرت مردم شریف ایران فراهم آورند.

 بخش راهداری و حمل‌ونقل این استان، همچون دیگر راهداران در سایر استان‌ها مقتدرانه پای کار بوده‌اند و هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشته و با عشق تقدیم مهر و محبت مردم سرافراز سرزمین ایران کرده‌اند.

راهداران و رانندگان ناوگان مسافری استان بوشهر همچنان در راه‌ها و پایانه‌های مسافری به خدمت‌رسانی به مردم مشغولند تا مبادا نیازمندی در راه‌ها ندای استغاثه و فریادخواهی سردهد و کمک رسانی نباشد. پدر و مادری در انتظار چشم به راه باشند و وسیله‌ای برای بازگشت عزیزانش نباشد.

قدر می‌نهیم واحترام و کرنش می‌کنیم به راهداران و رانندگانی که آسایش و ایمنی و رفاه مردم را بر آسایش و ایمنی و رفاه خود ترجیح دادند.

                                                         * مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.