گپ وگفت رو در روی آخوندی با مسافران و رانندگان پایانه بیهقی تهران
وزیر راه و شهرسازی عصر امروز(دوشنبه) با حضور در پایانه مسافری بیهقی با برخی مسافران و رانندگان گفت وگو کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
وزیر راه و شهرسازی با حضور در پایانه مسافری بیهقی با برخی مسافران و رانندگان گفت وگو کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، عباس آخوندی عصر دوشنبه پس از بازدید از بخش های گوناگون پایانه مسافری بیهقی و گفت و گو با مسافران و رانندگان در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه امسال با برنامه ریزی مناسب 900 هزار صندلی ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفر مردم مهیا شده است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: به طور متوسط روزانه سه میلیون و 500 هزار نفر می توانند در ایام نوروز با ناوگان حمل و نقل جاده ای عمومی سفر کنند.
وی ادامه داد: با صحبت هایی که با مردم، رانندگان و متصدیان عرضه بلیت داشتم، خوشبختانه بسیاری از مسافران بلیت های مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی تهیه کرده بودند و امسال هیچگونه افزایش قیمتی نیز نداشتیم.
آخوندی بیان کرد: سیستم های هوشمند اتوبوس های حمل و نقل عمومی (سپهتن) روی همه اتوبوس های حمل و نقل جاده ای وصل است و رفتار رانندگان به صورت لحظه ای توسط این سیستم ها ضبط می شود.
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: روی بلیت مسافران شماره تلفنی است و هر مسافری اگر مشکلی داشت می تواند در اسرع وقت با این شماره تلفن تماس و مساله خود را مطرح کند.
آخوندی تاکید کرد: میانگین سن ناوگان اتوبوسرانی برای حمل و نقل عمومی کشور حدود 10 سال است و این نشان می دهد ناوگان مناسبی در اختیار ماست.
سفرهای نوروزی از بیست و چهارم اسفندماه آغاز شده است و تا چهاردهم فروردین ماه سال آتی ادامه دارد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.