| کد خبر: 163310 |

گپ وگفت رو در روی آخوندی با مسافران و رانندگان پایانه بیهقی تهران

وزیر راه و شهرسازی عصر امروز(دوشنبه) با حضور در پایانه مسافری بیهقی با برخی مسافران و رانندگان گفت وگو کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی با حضور در پایانه مسافری بیهقی با برخی مسافران و رانندگان گفت وگو کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، عباس آخوندی عصر دوشنبه پس از بازدید از بخش های گوناگون پایانه مسافری بیهقی و گفت و گو با مسافران و رانندگان در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه امسال با برنامه ریزی مناسب 900 هزار صندلی ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفر مردم مهیا شده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: به طور متوسط روزانه سه میلیون و 500 هزار نفر می توانند در ایام نوروز با ناوگان حمل و نقل جاده ای عمومی سفر کنند.

وی ادامه داد: با صحبت هایی که با مردم، رانندگان و متصدیان عرضه بلیت داشتم، خوشبختانه بسیاری از مسافران بلیت های مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی تهیه کرده بودند و امسال هیچگونه افزایش قیمتی نیز نداشتیم.

آخوندی بیان کرد: سیستم های هوشمند اتوبوس های حمل و نقل عمومی (سپهتن) روی همه اتوبوس های حمل و نقل جاده ای وصل است و رفتار رانندگان به صورت لحظه ای توسط این سیستم ها ضبط می شود.

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: روی بلیت مسافران شماره تلفنی است و هر مسافری اگر مشکلی داشت می تواند در اسرع وقت با این شماره تلفن تماس و مساله خود را مطرح کند.

آخوندی تاکید کرد: میانگین سن ناوگان اتوبوسرانی برای حمل و نقل عمومی کشور حدود 10 سال است و این نشان می دهد ناوگان مناسبی در اختیار ماست.

 سفرهای نوروزی از بیست و چهارم اسفندماه آغاز شده است و تا چهاردهم فروردین ماه سال آتی ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.