| کد خبر: 257086 |

تعیین قیمت بلیت اتوبوس های برون شهری برعهده اداره کل راهداری است

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: تعیین قیمت بلیت اتوبوس های برون شهری برعهده اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه بسیاری از مسافران مشکلاتی مربوط به تعیین نرخ بلیت اتوبوس برون شهری را به سازمان پایانه ها گزارش می کنند، گفت: سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان، فقط خدماتی بوده و نقش نظارتی برعهده اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای است.

به گزارش تین نیوز، ابوالفضل توکلی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در شرح وظایف سازمان پایانه ها، نقش نظارتی تعریف نشده است، اظهار کرد: بسیاری از مسافران پایانه های پنج گانه شهر اصفهان شکایت های مربوط به ارائه خدماتی همچون هزینه بلیت، امور بین راهی و راننده اتوبوس را به این مدیریت گزارش می کنند، در حالی که این مجموعه نقشی در این زمینه ندارد.

وی افزود: سازمان پایانه های شهرداری اصفهان وظیفه تعمیر و نگهداری از پایانه های مسافربری برون شهری در سطح این کلان شهر از جمله ارائه خدمات نظافتی، بهداشتی، نمازخانه، رستوران، خوابگاه و هتل را بر عهده دارد.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: بسیاری از مسافران و شهروندان از سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری به عنوان متولی امر سفر با اتوبوس های برون شهری و نقش نظارتی آن بی اطلاع هستند.

وی ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، نماینده مستقر در پایانه های پنج گانه شهرداری اصفهان برای رسیدگی و نظارت به امور مسافران دارد که مسائلی از قبیل هزینه بلیت اتوبوس، دیرکرد اتوبوس، مسیر سفر و نیز هرگونه اتفاق از مبدا تا مقصد سفر را پاسخگو است.

توکلی با بیان اینکه میز خدمت در پایانه ها برای دریافت نظرات مسافران مستقر است، گفت: روزانه تماس های فراوانی با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان برای طرح این موارد از سوی مسافران و شهروندان گرفته و بازخورد آن به مسئولان مربوطه برای رسیدگی ارجاع می شود.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سال گذشته بیشترین تماس مسافران مربوط به نظارت بر اتوبوس های برون شهری بود که با برگزاری جلسات کمیته حمل ونقل در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان، موضوع های مربوط به ستاد خدمات سفر ویژه نوروز، ایام محرم، اربعین و دیگر مناسبت ها مطرح شد تا پیگیری لازم برای رفع مشکلات انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.