| کد خبر: 269429 |

تمام سامانه‌ های پیش‌فروش بلیت اتوبوس فعال هستند

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از فعالیت کامل سامانه های پیش فروش بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی در همه مسیرها خبر داد و گفت: برای ظرفیت های تکمیل شده، سرویس فوق العاده پیشبینی شده است.

تین نیوز

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از فعالیت کامل سامانه های پیش فروش بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی در همه مسیرها خبر داد و گفت: برای ظرفیت های تکمیل شده، سرویس فوق العاده پیشبینی شده است.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، داریوش باقرجوان مطالب منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر اتمام پیش فروش بلیت اتوبوس برای سفرهای نورزی ۱۴۰۳ را نادرست خواند و اظهار کرد: پیش فروش بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی در جریان است و در برخی مسیرهای خاص که ظرفیت صندلی ها پر می شود، سرویس فوق العاده در نظر گرفته می شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر «سامانه های فروش بلیت شرکت های مسافربری» برای تهیه بلیت در همه مسیرها باز است و البته این امکان وجود دارد که متقاضیان در ساعت خاصی در برخی از روزها با پر بودن ظرفیت ها در یک مسیر خاص مواجه شوند که در صورت ثبت نام در فهرست انتظار سامانه ها از زمان اعلام ظرفیت جدید برای مسیر مورد نظر مطلع می شوند و می توانند نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای خاطرنشان کرد: ظرفیت پیشبینی شده در ناوگان حمل ونقل عمومی مسافر به طور کامل برای خدمت رسانی به مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ آماده هستند.

بر اساس این گزارش، سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز می شود و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    این سامانه هایی که ازش اسم میبره چی هست بگین تا ما بلیط بخریم،از یک ماه پیش تمام سایت ها رو زیر و رو کردیم هیچ کدام بلیط برای فروش نزاشتن، از سیروسفر و رویال سفر گرفته تا ایران پیما و سایت پایانه ها و اسنپ تریپ و علی بابا، فکر کنم ما توی یه سیاره دیگه زندگی میکنیم