| کد خبر: 232830 |

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

◄ 25 اتوبوس جدید برای شهر اصفهان در راه است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: 25 اتوبوس جدید شهری از محل 85 درصد از اوراق مشارکت 130 میلیارد تومانی، برای اصفهان خریداری شده است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: 25 اتوبوس جدید شهری از محل 85 درصد از اوراق مشارکت 130 میلیارد تومانی، برای اصفهان خریداری شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مسعود بنده خدا با اشاره به خریداری 25 دستگاه اتوبوس جدید شهری برای اضافه شدن به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اظهار کرد: ما 130 میلیارد تومان اوراق مشارکت دریافت کرده ایم که بخشی از این اوراق صرف خرید اتوبوس های جدید شهری شده است.

وی ادامه داد: 85 درصد از این 130 میلیارد تومان برای خرید اتوبوس و 15 درصد باقی مانده برای ایجاد زیرساخت های بی آر تی در مسیر منطقه کمتر برخوردار دارک تا شیخ صدوق هزینه می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: اتوبوس های خریداری شده از کارخانه ایران خودرو دیزل و دارای استاندارد یورو 5 است.

وی با بیان اینکه اتوبوس های خریداری شده به زودی وارد شهر اصفهان می شود، گفت: 15 درصد از اوراق مشارکت دریافتی نیز صرف عملیات عمرانی، خرید تجهیزات ترافیکی، سیستم کنترل تصویری حرکت اتوبوس ها و ... می شود.

بنده خدا اظهار کرد: این مسیر جدید شامل خیابان های دارک، خیابان آیت اله غفاری، هاتف، آیت اله مجلسی، نشاط تا شیخ صدوق است.

وی افزود: طی دو سال گذشته 125 دستگاه اتوبوس جدید از سوی شهرداری اصفهان و مدیریت شهری برای شهر اصفهان خریداری شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.