| کد خبر: 248374 |

◄ تصاویر خانوادگی را با فتوشاپ دستکاری و همسر وزیر را بی حجاب کردند؟

به غیر از کاربران شبکه های اجتماعی و مردم که در زمینه این عکس اظهار نظر کرده اند، مشاور فعلی وزیر راه و شهرسازی و مشاور اسبق وزیر کشور دولت دهم نیز اظهار نظرهایی در این مورد داشته اند.

تین نیوز

حاشیه ها در مورد عکس خصوصی منتشر شده از رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی همچنان ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز، به غیر از کاربران شبکه های اجتماعی و مردم که در زمینه این عکس اظهار نظر کرده اند، مشاور فعلی وزیر راه و شهرسازی و مشاور اسبق وزیر کشور دولت دهم نیز اظهار نظرهایی در این مورد داشته اند.

علی جعفری مشاور رستم قاسمی در تویتتر نوشت: صرف نظر از اصالت عکس ها، انتشار عکس های خصوصی یک زن و شوهر با کدام مطلب اخلاقی سازگار است؟

عبدالرضا داوری فعال سیاسی، قائم مقام  اسبق خبرگزاری ایرنا، مدیر مسئول اسبق روزنامه شهروند و همچنین مشاور اسبق وزیر کشور و رئیس اسبق مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور نیز در این مورد نوشت: این تصاویر ساختگی را سال 1391 ، مافیای نفت علیه رستم قاسمی وزیر نفت وقت، برای مدیران دولت دهم از جمله بنده ارسال کردند. همان زمان با بررسی های فنی مشخص شد که تصاویر خانوادگی را با فتوشاپ دستکاری و همسرشان را بی حجاب کرده اند.

پس از این اظهار نظرها، یک کاربر در این مورد نوشت: رستم قاسمی در این سفر مهمان علیرضا زیبا منفرد معروف به جعبه سیاه بابک زنجانی بود.

بیشتر بخوانید:

انتشار عکس خصوصی و حاشیه ای دیگر برای رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی

 

یکی دیگر از کاربران در پاسخ به مشاور وزیر راه نوشت: از مشاور رستم قاسمی باید پرسید عکس خصوصی یک زن و شوهر، خارج از آلبوم توی منزل،  دست چه کسی بوده است؟

کابر دیگری عنوان کرد: وقتی چنین عکس هایی به بیرون درز می کند یعنی بین خودشان نفوذی هست وگرنه این عکس ها برای مردم هیچ ارزشی ندارد.

یکی دیگر از کاربران با ابراز تاسف از رفتار غیر اخلاقی انتشار تصاویر و اطلاعات شخصی و خانوادگی افراد ، نوشت: این شیوه نشان می دهد عاملان این حرکت به دنبال هیچ اقدام اصلاحی نیستند بلکه نیتی شوم دارند.  باید با عاملان تولید و پخش این گونه اطلاعات محرمانه شخصی برخورد جدی شود.

به گزارش تین نیوز، در مجموع باید در نظر داشت کنکاش در زندگی خصوصی افراد و ورود  به حریم خصوصی  دیگران کار شایسته ای نیست و فرقی نمی کند که از جانب چه کسی صورت گرفته است.

عکس خصوصی
عکس خصوصی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 4 3

    بابا چرا خودتون رو گول میزنید تصاویر بیحجاب همسر رستم قاسمی فتوشاپ نیست واقعیه اینا فقط بلدن واسه مردم روضه بخونن آشغالهای بی هویت بی اصل و نسبهای کثیف مملکت رو ارث پدرشون میدونن خدا لعنتشون کنه

  • ناشناس 3 2

    اقای عبدالرضاداوری فتوشاپ تا چه اندازه همسر(حالا) این اقا با چادر همه جا بوده الان با بلوز شلوار و موی مش کرده دیده شده من خودم اخر فتوشاپم ما سر کار نزار خودتم میدونی.حجاب اجباری مال ماست.

  • ناشناس 0 0

    چقدر راحت تهمت میزنیم،واقعا راسته که تو آخر الزمان حفظ کردن ایمان خیلیییی سخته

  • ناشناس 0 0

    ناشناس 18 آذر تهمت زدن به همه بده؟ یا فقط به خودیها؟