| کد خبر: 198599 |

ورود مجلس به رشد بی رویه بیلبوردهای تبلیغاتی در برخی جاده‌ها

عضو کمیسیون عمران مجلس از ورود مجلس به رشد بی رویه بیلبوردهای تبلیغاتی در برخی جاده‌ها و خطرات ناشی از آن برای رانندگان خبر داد و گفت‌:به زودی در این ‌باره جلسه‌ای با مسئولان مربوطه برگزار می‌شود.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس از ورود مجلس به رشد بی رویه بیلبوردهای تبلیغاتی در برخی جاده‌ها و خطرات ناشی از آن برای رانندگان خبر داد و گفت‌: به زودی در این ‌باره جلسه‌ای با مسئولان مربوطه برگزار می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل ازتسنیم، سیداحسن علوی با تاکید بر این‌که مسئله تاثیر منفی تعدد بیلبوردهای تبلیغاتی بر ایمنی در جاده ها از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: به همین دلیل مجلس شورای اسلامی درباره این موضوع توضیحاتی را از مسئولان مربوطه خواسته است و به زودی جلسه ای با همین موضوع برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر مخاطرات ناشی از افزایش تبلیغات در حاشیه جاده‌ها به ویژه در نزدیکی شهرها که بیش‌ترین سوانح رانندگی در آن صورت می‌گیرد، افزود: در بسیاری موارد به موضوع نصب تابلوهای تبلیغاتی در جاده‌ها و نزدیکی شهرها ایراد وارد است و این مهم قطعا از سوی کمیسیون عمران مجلس پیگیری می‌شود.

وی به مثالی در این ‌باره اشاره و تصریح کرد:‌ بیلبوردهای تبلیغاتی در مسیرهای نزدیک به پایتخت مانند محور گرمدره-کلاک که طی سه سال اخیر 500 درصد افزایش یافته است. قطعا در این زمینه باید استانداردی مشخص و از آن تبعیت شود و عدول از آن قابل قبول نیست، از این رو در جلسه مشترکی که با مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل برگزار می‌شود، این موضوع بررسی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.