| کد خبر: 179517 |

◄ برگزاری 1616 نفر ساعت آموزش تخصصی در فرودگاه بوشهر

فرودگاه بوشهر طی سه‌ماهه سوم سال جاری با بهره‌گیری از اساتید، متخصصان و کارشناسان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران 1616 نفر ساعت آموزش تخصصی برای 32 نفر از کارکنان فرودگاه بوشهر و سایر فرودگاه‌های زیرمجموعه شرکت برگزارشده است.

تین نیوز

با اقدامات صورت گرفته طی 18 ماهه گذشته در صورت تخصیص اعتبارات مصوب تا پایان سال جاری ظرفیت مامورسراهای فرودگاه بوشهر به بیش از سه برابر افزایش و با توجه به فضای مناسب آموزشی موجود، امکان برگزاری دوره‌های بیش‌تر در فرودگاه بین‌المللی بوشهر وجود دارد.

به گزارش  تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه بوشهر، تنها مرکز شبیه‌ساز برج کنترل پرواز جنوب و مرکز ایران در فرودگاه بین‌المللی بوشهر مستقر است و هم‌چنین با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی در نیمه دوم سال و استقبال و رضایتمندی فراگیران از دوره‌های برگزارشده در بوشهر اما به دلیل محدودیت ظرفیت مامورسراها، پذیرش فراگیران به‌سختی صورت می‌گیرد.

با این‌وجود در فرودگاه بوشهر طی سه‌ماهه سوم سال جاری با بهره‌گیری از اساتید، متخصصان و کارشناسان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران 1616 نفر ساعت آموزش تخصصی برای 32 نفر از کارکنان فرودگاه بوشهر و سایر فرودگاه‌های زیرمجموعه شرکت برگزارشده است.

دوره‌های برگزارشده در این برهه عبارت‌اند از: 052، رگلاتورهای جریان ثابت و wordnet Reecorder که جمعا به مدت 182 ساعت آموزشی در این فرودگاه اجرا شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.