| کد خبر: 242798 |

◄ سرپرست شهر جدید پردیس منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرستان سابق و جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس صبح امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت برگزار شد.

تین نیوز

 صبح امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با حضور برخی مقامات برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت عمران شهر جدید پردیس، غراوی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با تشکر از زحمات پیرفرشی سرپرست سابق شرکت عمران شهر جدید پردیس در حضور ۴ ماهه اش در این مقام، شهر جدید پردیس را ممتازترین شهر جدید کشور معرفی کرد که توانمندی‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در آن موجود است.

غراوی حضور رئیس جمهور در ابتدای سال در پردیس را مغتنم شمرد و ابراز امیدواری کرد با مساعدت‌ها و اختصاص منابع دولتی به پردیس بتوان باقیمانده پروژه مسکن مهر را تکمیل و تحویل مالکان و با پیگیری‌ها بتوان طرح نهضت ملی مسکن را در پردیس اجرا کرد.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، شروع پروژه متروی تهران-پردیس را دیگر موضوع مهم برشمرد که باید در مدیریت جدید مورد پیگیری ویژه قرار گیرد تا عملیات اجرایی آغاز شود.

پیرفرشی سرپرست سابق شرکت عمران شهر جدید پردیس نیز از پیچیدگی‌های فراوان ابر پروژه پردیس صحبت و اعلام کرد وظیفه شرکت عمران صرفاً ساخت مسکن مهر نبوده بلکه یک شهر ساخته شده است.

به گفته پیرفرشی هیچ مشکل شناسایی نشده در پردیس وجود ندارد و برای همه مشکلات برنامه‌ریزی شده و فعالیت‌های اجرایی در حال انجام است.

با اعلام پیرفرشی تعداد واحدهای تحویلی در پردیس پس از سال ۹۷، از ۲۵ هزار واحد به ۷۰ هزار واحد رسیده و همچنین عرصه بالغ بر ۴۷ هزار واحد مسکن مهر فروخته شده که باعث درآمد ۱۸۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌ها شد. همچنین اکنون بیش از ۱۱۰ پروژه روبنایی در حال ساخت است که به زودی و پس از تکمیل برای خدمات‌دهی به مردم به بهره‌برداری خواهد رسید.

در ادامه جابر انصاری سرپرست جدید شرکت عمران به صحبت پرداخت و از حضور ۲۰ ساله در مجموعه شهرداری تهران و خبر داد.

جابر انصاری اشاره‌ای به جلسات متعدد در روزهای اخیر با مسئولان استانی و شهرستانی به ویژه استاندار تهران و فرماندار پردیس داشت و اعلام کرد حل موضوعات در پردیس و رسیدگی به مردم مظلوم در پردیس دغدغه مهم مسئولان است که با حمایت‌هایی که صورت خواهد گرفت، می‌توان مشکلات را مرتفع کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.