| کد خبر: 226587 |

در جریان نظارت میدانی کمیسیون عمران مجلس بر حوزه‌های انتخابیه استان آذربایجان غربی صورت گرفت؛

بازدید اعضای کمیسیون عمران از پروژهای راهسازی استان آذربایجان غربی/ بررسی روند ساخت پایانه مرزی رازی در مرز ترکیه

اعضای کمیسیون عمران مجلس در جریان نظارت میدانی بر حوزه های انتخابیه استان آذربایجان غربی از پروژهای راهسازی این استان و پایانه مرزی رازی در مرز ترکیه در شهر قطور بازدید کردند.

تین نیوز
اعضای کمیسیون عمران مجلس در جریان نظارت میدانی بر حوزه های انتخابیه استان آذربایجان غربی از پروژهای راهسازی این استان و پایانه مرزی رازی در مرز ترکیه در شهر قطور بازدید کردند.
 

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت،  جمعی از اعضای کمیسیون عمران مجلس از جمله کمال علی پورخنکداری، کمال حسین پور، حمد محرم زاده یخفروزان به ریاست محمدرضا رضائی کوچی، با هدف بازدید و نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه استان آذربایجان غربی به شهرستان سردشت و پیرانشهر سفر کردند.

اعضای هیات ویژه کمیسیون عمران مجلس صبح امروز از پروژهای راهسازی استان آذربایجان غربی و پایانه مرزی رازی در مرز ترکیه در شهر قطور بازدید کردند.

در این بازدید عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مقبلی مدیر کل راه و شهرسازی و ارسلان شکری مدیر کل راهداری استان آذربایجان غربی اعضای کمیسیون عمران را همراهی کردند. بر اساس این گزارش؛ مرز رازی خوی سومین مرز رسمی ایران با ترکیه در آذربایجان غربی است و نقش موثری در رونق اقتصادی منطقه دارد. همچنین گمرک مرزی رازی در فاصله ۷۵ کیلومتری غرب شهرستان خوی و در مرز ایران با کشور ترکیه قرار داشته و عملیات ساخت و ساز آن رو به اتمام است و تا خرداد 1400 به بهره‌برداری خواهد رسید که به واسطه آن 50 درصد بار بازرگانی استان به این منطقه منتقل خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.