| کد خبر: 212784 |

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین خبر داد:

استقرار 32 پایگاه امداد در جاده های استان قزوین

تین نیوزقزوین –سید مرتضی نصری| مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین از استقرار 32 پایگاه امداد در جاده های این استان خبر داد.

تین نیوز

تین نیوزقزوین –سید مرتضی نصری| مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین از استقرار 32 پایگاه امداد در جاده های این استان خبر داد.

به گزارش «تین نیوز»، مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: این پایگاه‌ها با ۳۲ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۶ دستگاه ست نجات و  ۱۵۰ نفر روز نیروی عملیاتی در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند تا در صورت نیاز به یاری مردم بشتابند.

حسن آصفی افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر قزدین از ابتدای تعطیلات خرداد ماه جاری تاکنون در ۱۵ عملیات مرتبط با حوادث جاده ای برای نجات جان هموطنان شرکت کرده اند که میانگین حضور آنها در صحنه حادثه کمتر از هشت دقیقه بوده در حالی که وقت استاندارد تعریف شده در این خصوص ۱۳ دقیقه است.

وی اظهار داشت: افزایش پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در نقاط مختلف استان قزوین موجب حضور سریع امدادرسانان و بهبود خدمات امدادی به حادثه دیدگان شده است.

این مسوول گفت: جمعیت هلال احمر همانند تمام روزهای سال آماده خدمت رسانی به مردم است اما در تعطیلات نیمه خرداد که مسافرت‌ها بیشتر می شود آمادگی بیش از پیش برای ارائه خدمات به هموطنان دارد.

وی اظهار داشت: تمامی پایگاه‌های امداد و نجات سطح استان در آمادگی کامل قرار داشته و به صورت ۲۴ ساعته به هموطنان خدمات رسانی می کنند.

آصفی  با بیان اینکه در صورت نیاز امکان افزایش تیم‌های امدادی وجود دارد، افزود: تیم واکنش سریع و تیم آنست هم در مرکز استان مستقر بوده و در صورت نیاز آماده اجرای عملیات های مرتبط هستند.

وی ضمن درخواست از رانندگان نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی، از مسافران خواست در صورت هرگونه نیاز امدادی باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل کنند و  در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با این مرکز تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.