| کد خبر: 256415 |

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای محور گردشگری شال ماجولان ماسوله

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با قول مساعد رئیس سازمان راهداری ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و آسفالت ریزی محور گردشگری شال-ماسوله-ماجولان خبر داد.

تین نیوز

 نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با قول مساعد رئیس سازمان راهداری ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و آسفالت ریزی محور گردشگری شال-ماسوله-ماجولان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، میرغنی نظری  اظهار کرد: این مسیر گردشگری می تواند بستر انتقال مسافران و گردشگران را از منطقه زیبای ماسوله به استان اردبیل به ویژه سرعین فراهم کند که بهسازی و مناسب سازی این مسیر گردشگری بسیار ضروری و حیاتی است.

وی تصریح کرد: با تعامل و همکاری نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد تا در هفته آینده پیگیری ها برای تأمین اعتبار مورد نیاز با هدف بهسازی و مناسب سازی این مسیر انجام شود تا ۱۲ کیلومتر محور اتصالی از خلخال به ماسوله و محدوده استان گیلان به شکل مناسب فضای ورود گردشگران را مهیا کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: البته قرار شد تا ۱۵ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز در این مسیر از طریق سازمان راهداری تأمین شود تا محور گردشگری شال – ماسوله – ماجولان فرصت حضور گردشگران و مسافران را از این مسیر مهیاتر کنند.

نظری افزود: ۱۲ کیلومتر در محدوده استان اردبیل به ویژه خلخال به سمت ماسوله شرایط بهتری پیدا کرده و امیدواریم در ادامه این مسیر هفت کیلومتر باقیمانده نیز مورد مرمت، بهسازی و آسفالت ریزی قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: علاوه بر ارتقای شاخص های راه دسترسی مناسب در این مسیر، مقرر شد تا با همکاری شرکت گاز گازرسانی به روستاهای این مسیر نیز انجام شود تا اهالی این روستاها بتوانند شرایط مناسب زندگی را به ویژه در ایام فصل سرد سال مهیا ببینند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا در این مسیر گردشگری شرایطی را مهیا کنیم تا گردشگران بدون دغدغه بتوانند سفری ایمن و جذاب را از ماسوله به سرعین و بالعکس انجام دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.