| کد خبر: 243357 |

◄ بزرگراه های اردبیل در انتظار تامین بودجه

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تکمیل پروژه‌های بزرگراهی در استان اردبیل نیازمند ۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تکمیل پروژه‌های بزرگراهی در استان اردبیل نیازمند ۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  مهر، محبوب حیدری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های بزرگراهی در استان اردبیل نیازمند ۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبار است که تأمین این اعتبارات به عنوان کاری دشوار و سخت نیازمند همکاری و مشارکت مجلس و دولت است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای اتمام این محور ارتباطی با تخصیص اعتبارات دست یابیم.

وی افزود: همدلی و همکاری مسئولان استانی و دستگاه‌های مربوطه در رفع مشکلات موجود پروژه امری لازم و ضروری است و انتظار می‌رود با تأمین اعتبارات مورد نیاز و ملی شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده مشکلات موجود در این زمینه برطرف می‌شود تا بتوانیم به عنوان مطالبه مهم استان شاهد بهره‌برداری از این محور شریانی در استان باشیم.

حیدری تصریح کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان برای بزرگراه اردبیل - سرچم در نظر گرفته که یکی از بانک‌ها تأمین اعتبارات آن را قبول کرده و ۱۰۰ میلیارد تومان برای محور ارتباطی کلور - درام از طریق یکی دیگر از بانک‌ها در نظر گرفته شده و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای پارس‌آباد - سربند - مشگین‌شهر تأمین اعتبار می‌شود.

وی گفت: حل موانع و مشکلات پیش رو برای توسعه بزرگراه‌های استان برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه جزو اولویت‌های اساسی و مهم است و با اختصاص این منابع گام‌های جدی در تکمیل پروژه‌های بزرگراهی استان برداشته خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.