| کد خبر: 218547 |

وزیر راه و شهرسازی هر هفته پیگیر تکمیل جاده پارس‌آباد - سربند است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: وزیر راه و شهرسازی هر هفته به صورت مستمر پیگیر تکمیل جاده پارس‌آباد-سربند و مسکن مهر پارس‌آباد است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: وزیر راه و شهرسازی هر هفته به صورت مستمر پیگیر تکمیل جاده پارس‌آباد-سربند و مسکن مهر پارس‌آباد است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی هر هفته به صورت مستمر پیگیر تکمیل جاده پارس‌آباد-سربند و مسکن مهر پارس‌آباد است و با جدیت پیگیر این موضوع است.

وی گفت: در حال‌حاضر ساماندهی جاده‌های استان به ویژه در شمال استان با سرعت انجام می‌گیرد و امیدواریم بتوانیم در مدت زمان مشخص اقدامات اساسی در راستای توسعه راههای استان انجام دهیم.

حیدری تاکید کرد: متاسفانه حدود ۳۰ درصد عامل تصادفات جاده‌ای در شمال استان بدلیل سرعت بیش از حد است که بسیاری از رانندگان سرعت زیاد را مبنای کار قرار داده‌اند که این امر حوادث بسیار ناگواری را رقم زده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: با توجه به اقدامات راه و شهرسازی استان در خصوص توسعه راههای شمال استان ، ضرورت حضور پلیس ، نصب دوربین‌های سرعت‌ سنج و اصلاح پیچ‌ها و حذف نقاط حادثه‌خیز را در کاهش تصادفات موثر و رانندگان نیز سرعت مطمئنه را رعایت کنند که در این صورت شاهد کاهش تصادفات جاده ای خواهیم بود.

وی گفت: ایمن‌سازی جاده‌ها یک اولویت بسیار مهم است که همگان باید دست به دست هم بدهیم و در این زمینه اقدامات لازم را عملی کنیم.

حیدری بیان کرد: یکی از عوامل تصادفات جاده‌ای نیز روشنایی جاده‌هاست که در این زمینه متاسفانه به دلیل بالا بودن هزینه این امر توسعه سیستم روشنایی در جاده‌ها در حال‌حاضر متوقف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: باتوجه به مطالبه مردم برای ساماندهی جاده‌های استان و بزرگراه‌ها ، راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از تمام ظرفیت خود استفاده کرده و بسیاری از پروژه‌ها را اجرایی و مقدمات اجرای برخی پروژه‌های دیگر را نیز کلید زده اند.

حیدری افزود: جاده های شمال استان به لحاظ مشخصات هندسی و فنی هیچ مشکلی ندارد و نسبت به جاده‌های کشور از این لحاظ وضعیت بسیار مناسبی دارد.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرهای غیرفنی و غیرتخصصی در مورد حادثه‌خیز بودن محور پارس‌آباد – مشگین‌شهر اظهار کرد: بنده این ادبیات را که این محور قتلگاه است، قبول ندارم و بیش از همه باید مباحث کارشناسی و ایرادات مطرح شود تا نسبت به رفع نواقص در حوزه تخصصی خود اقدام کنیم.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.