| کد خبر: 231247 |

◄ تخصیص اعتبار سوخت یارانه ای به رانندگان آژانس ها در قبال ثبت پیمایش

مدیرعامل اتحادیه اعلام کرد، به کلیه رانندگان فعال در شرکت‌های حمل و نقل درون شهری در صورت ثبت نام در سامانه پیمایش یارانه سوخت تعلق می‌گیرد.

تین نیوز

مدیرعامل اتحادیه اعلام کرد، به کلیه رانندگان فعال در شرکت‌های حمل و نقل درون شهری در صورت ثبت نام در سامانه پیمایش یارانه سوخت تعلق می‌گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور؛ عبداله متولی مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور و مدیریت امور  اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور با اعلام مطلب فوق افزود در اجرای آخرین مصوبات کارگروه ماده8 مصوبه شماره 98/30538 م/ت 57194 ه‍ مورخه 1398/09/13 به کلیه رانندگان فعال در شرکت‌های حمل و نقل درون شهری (تاکسی تلفنی) در صورتی یارانه سوخت تعلق خواهد گرفت که کلیه فعالیت‌های خود را در سامانه پیمایش ثبت نمایند. درغیراین‌صورت سهمیه ناوگان فاقد پیمایش ماهیانه 25 درصد کسر تا ظرف مدت 4 ماه به صفر برسد.

متولی در ادامه افزود با عنایت به اهمیت خدمات رانندگان به ویژه رانندگان تاکسی و آژانس و سختی مضاعف کار این قشر شریف در ایام کرونایی، اتحادیه با بهره گیری از تکنولوژی های نوین برنامه های جدیدی را در راستای حفظ کرامت و ایجاد انگیزه ی مضاعف در میان رانندگان در دستور بررسی و اجرا دارد که به منظور بهره مندی رانندگان آژانس ها از یارانه سوخت اخیراً مبادرت به انعقاد تفاهم نامه ای با شرکت سوشیانت نموده که مسئولیت هماهنگی، ایجاد و راه اندازی سامانه پیمایش ناوگان را عهده دار خواهد بود. که در همین ارتباط مکاتبات لازم با کلیه استانداری‌های سراسر کشور و سازمان های حمل ونقل همگانی و سازمان‌های مدیریت شهرداری‌های شهرهای تحت پوشش اتحادیه صورت گرفته است.

مدیرعامل اتحادیه سازمان های حمل ونقل همگانی کشور اعلام کرد به منظور جلوگیری از تحمیل هر گونه هزینه اضافی شرکت متعهد شده است نسبت به واگذاری سیم کارت رایگان و ایجاد شبکه رایگان داخلی برای مشترکین، امکان تماس و ارسال پیامک رایگان درون شبکه بین رانندگان ، تماس بدون هزینه با مدیران آژانس‌ها، شرکت پشتیبانی و شرکت‌های حمل ونقل می باشد که به زودی از طریق سامانه پیامکی شرکت سوشیانت به شماره 09999996000 اطلاع رسانی خواهد شد.

متولی مدیریت امور اجرایی مراکز معاینه فنی کشور افزود سیم کارت ها وسایر خدمات به صورت شیوه نامه‌ای در اختیار سازمان ها ی تحت نظارت و آژانس ها قرارداده خواهد شد. تا در اختیار رانندگان قرار گیرد.

شایان ذکر است سیم کارت های ارائه شده توسط شرکت سوشیانت از شبکه گسترده در سراسر کشور برای ارائه سرویس برخوردار است .

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 2 0

    با سلام. وقت بخیر. مدیر یکی از تاکسی تلفنیها هستم، متاسفانه وضع تاکسی تلفنیها خیلی بد شده از همه لحاظ، اتحادیه ما هم تا کنون هیچ اطلاع رسانی در این زمینه نداشته، کماکان سهمیه سوخت ما هم قطع،
    زمان این طرح کی میشه؟ ممنون از شما