|
کد خبر:
92511
|
◄ نتایج جالب یک نظرسنجی از ۷۰۰ مهماندار از سراسر جهان
تین نیوز | نظرسنجی صورت گرفته از مهمانداران نشان داد 26 درصد آنها از برخی رفتارهای مسافران عصبانی میشوند.
به گزارش تیننیوز به نقل از سایت مسافرتی «اسکای اسکنر» طبق تازهترین نظرسنجی انجام شده یک چهارم مهمانداران هنگامی که مسافران با انگشت آنها را مخاطب قرار میدهند، بسیار رنجیدهخاطر میشوند.
در نتیجه این نظرسنجی همچنین مشخص شد هجوم مسافران به سمت راهروها و درهای خروج یکی دیگر از عواملی است که مهمانداران را بهشدت عصبانی میکند.
سومین عامل نیز مسافرانی هستند که بار و وسایل بسیار زیادی دارند و مهمانداران برای قرار دادن وسایل در محفظههای مخصوص باید زحمت زیادی بکشند.
این نظرسنجی از 700 مهماندار از 85 کشور جهان به عمل آمده است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.