| کد خبر: 88349 |

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه خبرداد

◄ اعتبار ۸۸ میلیارد ریالی برای پروژه‌های فرودگاه کرمانشاه

تین‌نیوز| مدیرکل فرودگاه کرمانشاه درباره پروژه‌های کلان و قابل بهر‌ه‌برداری فرودگاه کرمانشاه در بهار 95 عنوان کرد: بیش از 88 میلیارد ریال اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح در فرودگاه کرمانشاه صورت گرفته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پیمان شرفایی در همین زمینه عنوان کرد: در این فرودگاه پروژه‌های متعددی در زمینه‌های عملیات هوانوردی، فرودگاهی و حراست با اعتباری حدود 88 میلیارد و سیصد میلیون ریال صورت گرفته‌ و آماده بهره‌برداری و افتتاح رسمی‌اند.

وی ادامه داد: سه دستگاه ایكس‌ری با اعتبار شش میلیارد و 800 میلیون ریال برای این فرودگاه خرید و نصب شده است و اکنون این دستگاه‌ها به طور کامل آماده بهره‌برداری‌اند. همچنین انجام طرح جامع فیبر نوری با اعتبار دو میلیارد و 400 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های این فرودگاه به شمار می‌آید که فرآیند نصب آن نیز پایان رسیده است.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با اشاره به بهسازی یک دستگاه خودروی پشتیبان با اعتبار یک میلیارد و 170 میلیون ریال، گفت: همچنین تجهیزات پشتیبان‌گیری اطلاعات با اعتبار دو میلیارد ریال خرید، نصب و راه‌اندازی شد. ساختمان اداری، حفاظتی ضلع جنوبی فرودگاه با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال احداث و بهسازی شد.

وی تصریح کرد: همچنین مكانیزه كردن فاضلاب ساختمان‌های پلیس، سپاه و محوطه فرودگاه با اعتبار یک میلیارد و 360 میلیون ریال و ساخت منهول فاضلاب و حوضچه ایستگاه پمپاژ محوطه فرودگاه با صرف یک میلیارد و 390 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری این فرودگاه در بهار امسال است.

شرفایی ضمن اشاره به پروژه‌های شاخص حراست گفت: به تازگی ایجاد و توسعه سیستم دوربین‌ مداربسته حراست در راستای ارتقاء ضریب امنیتی با اعتبار 9 میلیارد و 300 میلیون ریال صورت گرفت.

وی افزود: توسعه ایستگاه ایمنی و آتش‌نشانی و برج دیدبانی با اعتبار 40 میلیارد ریال در آستانه افتتاح قرار دارد.
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.