| کد خبر: 63237 |

گفتگوی اختصاصی تین نیوز با نماینده فدراسیون بازرگانی روسیه

◄ لوگانسکی: حمل و نقل، بزرگ ترین مشکل ایران و روسیه / حمایت از راه اندازی مسیرهای موازی ترکیه

تین نیوز | نماینده فدراسیون بازرگانی روسیه گفت: بخش خصوصی روسیه از ایران در راستای راه اندازی مسیرهای موازی با ترکیه و عبور از خاک کشورهای CIS و روسیه و همچنین کاهش مشکلات حمایت می کند.

آندره لوگانسکی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به تصمیم ایران برای راه اندازی مسیرهای موازی ترکیه برای دستیابی به اروپا اظهار داشت: بخش خصوصی روسیه به منظور کاهش مشکلات حمل و نقل و ترانزیت ایران و دستیابی به مسیرهای جایگزین ترکیه در زمان طرح این موضوع میان دولت های دو کشور، حمایت خود را اعلام می کند.

وی با بیان اینکه "حمل و نقل، بزرگ ترین مشکل میان ایران و روسیه است" تصریح کرد: ایران به اندازه کافی کانتینرهای یخچالی در ضمینه حمل مواد غذایی ندارد. همچنین  استفاده از کشتی های رو-رو بهترین راه حل نیست. بلکه همانند سایر نقاط جهان، مطمئن و ارزان ترین روش، استفاده از حمل و نقل ریلی برای جابجایی کالاست.


نماینده فدراسیون بازرگانی روسیه با اشاره به مشکلات روادید برای ایرانی ها بیان داشت: شرکت های حمل و نقل ایرانی با مراجعه به اتاق مشترک ایران و روسیه و ارائه مشخصات رانندگان خود می توانند از ویزا تا زمان موردنیاز برخوردار شوند.

لوگانسکی در پاسخ به این سوال که" آیا با افزایش تقاضا برای استفاده از مسیرهای موازی عبوری از کشورهای شمالی و روسیه کرایه حمل و مشکلات سوخت ناوگان ایرانی کاهش پیدا خواهد کرد؟" گفت: محدودیت در حمل سوخت کامیون یک قانون جهانی و در قبال تمامی کشورها است و مسائل مربوط به کاهش کرایه حمل از ایران به اروپا از طریق شیوه های فوق در سطح دولت ها قابلیت پیگیری دارد.

وی یادآور شد: ما به عنوان بخش خصوصی از کاهش مشکلات حمل و نقلی و راه اندازی مسیرهای موازی ایران-ترکیه حمایت خود را اعلام می کنیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.