| کد خبر: 62619 |

ایجاد خط پروازی ایران و اسپانیا و همکاری در زمینه گردشگری

تین نیوز | در همایش تجاری ایران و اسپانیا بر همکاری های دو کشور در زمینه گردشگری ، هتل‌سازی و راه سازی و ایجاد خط مستقیم پروازی بین ایران و اسپانیا برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری تاکید شد.

 
 
مانوئل گارسیا مارگایو وزیر خارجه اسپانیا در همایش تجاری ایران و اسپانیا با بیان اینکه در این مراسم حدود 70 شرکت و رسانه‌های مهم اسپانیا به ایران آمده‌اند اظهار کرد:ایران می تواند شریک خوبی برای ما در خاورمیانه و ما شریک خوبی برای ایران در اروپا و آمریکای باشیم.
 

وی با بیان این که زمانی که آمریکایی وجود نداشت سفرای ایران و اسپانیا در دو کشور حضور داشتند تصریح کرد: ما زیرساخت های قوی داریم که می توانیم در این زمینه به ایران خدمات دهیم.

خوزه مانوئل سوریا وزیر صنعت ، انرژی و گردشگری اسپانیا نیز در این مراسم اظهارکرد: روابط ایران و اسپانیا در سال‌های قبل کاستی هایی داشته که ما می توانیم با همکاری هم این خلع ها را پر کنم.
وی افزود: قصد ما تنها صادرات کالای تجاری نیست  بلکه ما می خواهیم  به صورت بلندمدت و پایدار در ایران حضور داشته باشیم و سرمایه گذاری کنیم. این مهم برای دو طرف حالت برد - برد است.

این مقام مسئول اسپانیا با بیان این که اسپانیا سومین کشور گردشگرپذیر در دنیا است یاد آورشد : برای مشارکت با ایران در زمینه هتلداری و گردشگری با رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و وزیر صنعت ایران جلساتی داریم.

ایجاد خط مستقیم پروازی بین ایران و اسپانیا
آنا پاستور وزیر عمران و ترابری اسپانیا نیز در این همایش از عقد قرارداد برای ایجاد پروازهای مستقیم میان ایران و اسپانیا خبر داد وگفت: پروازهای مستقیم میان ایران و اسپانیا روابط تجاری ، اقتصادی و تبادل گردشگران را تقویت می‌کند.

وی ‌افزود: ما 12 هزار کیلومتر اتوبان و بزرگراه داریم و سومین کشور اروپایی برخوردار از بنادر دریایی هستیم و ما می توانیم در بازسازی زیرساخت های ایران سهیم باشد.

پاستور اظهار کرد: در زمینه ساخت هزار کیلومتر راه آهن و توسعه مترو و فرودگاه می توانیم از طریق بخش خصوصی همکاری کنیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.