| کد خبر: 34892 |

ناوگان حمل و نقل آذربایجان غربی نوسازی شود

تین نیوز |  استاندار آذربایجان غربی بر نوسازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل در استان تاکید کرد.
 
 قربانعلی سعادت ظهر شنبه در جریان دیدار با مدیران و مسئولین حمل و نقل و پایانه های استان به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری اظهارداشت: استان ما به واسطه ارزش افزده پایین محصولات کشاورزی با مشکل بیکاری و محرومیت رو به رو است که ما امیدواریم با ساماندهی و نوسازی ناوگان حمل و نقل بتوانیم از این ابزار برای ایجاد اشتغال و توسعه استان استفاده کنیم.
 
وی با بیان اینکه حمل و نقل یکی از پایه های اساسی رشد و توسعه است افزود: باید با فراهم سازی زیرساختهای لازم و بها دادن به سیستم حمل و نقل بتوانیم از این شاخص مهم برای توسعه و آبادانی استان استفاده کنیم.
 
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: حمل و نقل بعنوان یک شریان مهم اقتصادی، نقش اساسی در ارتقا جایگاه صادارات و واردات کالا در کشور دارد.
 
سعادت با اشاره به راه اندازی منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو افزود: این منطقه ظرفیت و پتانسیل بالایی در نوسازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل در استان دارد که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.
 
وي با تاکید بر توجه ویژه به مرزهای استان و احداث مناطق ویژه اقتصادی ادامه داد: در نظر داریم برای تسهیل در صادرات و واردات و ایجاد اشتغال و توسعه راههای ارتباطی به منظور وصل کردن مناطق ویژه استان به یکدیگر احداث کنیم.
 
سعادت در ادامه به فرهنگ سازی رانندگی در استان اشاره کرد و افزود: باید با آموزش های لازم و ارائه بسته های تشویقی و آموزشی بتوانیم فرهنگ سازی خوبی در امر رانندگی داشته باشیم تا شاهد کاهش تصادفات و میزان تلفات در جاده ها و شهرهای استان باشیم.
 
در ادامه جلسه مدیران و مسئولان حمل و نقل و پایانه های استان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.