| کد خبر: 33363 |

سوانح جاده ای در قزوین کاهش یافت

تین نیوز | فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: با حضور مستمر نیروهای پلیس راه، راهداران، هلال احمر و اورژانس میزان تلفات و سوانح جاده ای از ابتدای سال جاری تاکنون 5.3 درصد کاهش یافته است.
 
سردار محمدرضا میرحیدری ظهر سه شنبه در مراسم آغاز طرح زمستانی نیروهای امدادی در جاده های استان که در پلیس راه قزوین به زنجان برگزار شد اظهارداشت: در طول هشت سال گذشته شاهد کاهش سوانح جاده ای و تلفات جانی در راههای مواصلاتی استان بودیم که امیدواریم با تداوم همنکاری دستگاههای اجرایی و فرهنگ سازی بتوانیم در سالهای آینده نیز این روند را حفظ کنیم.
 
سردار میرحیدری بیان کرد: با عزم جدی همه دستگاههای اجرایی که نیروهای امدادی خود را وارد عرصه خدمت رسانی کرده اند خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون هر چند شاهد افزایش 26 درصدی تردد در جاده های استان بودیم، با کم شدن 12 نفر از تعداد کشته ها،میزان سوانح در راهها نیز 5.3 درصد کاهش یافته است.
 
این مسئول گفت: در طول هشت سال گذشته شاهد کاهش سوانح جاده ای و تلفات در جاده های مواصلاتی استان بودیم که تلاش می کنیم این روند با تامین نیازهای تجهیزاتی همچنان حفظ شود.
 
میرحیدری اظهارداشت: علیرغم آنکه نسبت به سالهای گذشته امکانات پلیس راه تغییری نداشته و افزایش نیافته اما با تلشا شبانه روزی خدمات ارزشمندی به مردم داده شده و اگر نیازهای تجهیزاتی پلیس تامین شود قادریم خدمات بیشتری به مسافران ارائه کنیم.
 
مسئولان استان نیازهای تجهیزاتی پلیس را برطرف کنند
فرمانده ناجا تصریح کرد: برای ایجاد بستر مناسب خدمت رسانی به مردم لازم است بخشی از نیازهای تجهیزاتی پلیس راه در پاسگاههای پلیس را تامین کنیم و با تهیه سیتم های هوشمند و دوربین های ثبت تردد برای کاهش سوانح گام برداریم.
 
وی اضافه کرد: تکمیل سیستم های تصویری و سکوهای استقرار پلیس راه نیازمند اعتبار لازم است که از مسئولان استان انتظار داریم در این زمینه همکاری کنند.
 
میرحیدری گفت: در پایش آماری مشخص شد که سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ بیشترین تخلفات سوانح جاده ای استان را شامل می شود که امیدواریم با تکمیل سشیستم های هوشمند تصویری بتوانیم این تخلفات را به حداقل برسانیم.
 
وی بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی و پلیس راه با ارائه خدمت بی منت تلاش می کنند در تامین امنیت و آرامش استان و تردد بی حادثه و کم حادثه  در جاده های استان گام بردارند تا رضایت مردم نیز جلب شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.