| کد خبر: 265040 |

تدوین برنامه‌ های مشوق پروازهای عبوری و فرودگاهی

پروژه تدوین برنامه های مشوق های پروازهای عبوری و فرودگاهی هوایی در فاز پایانی قرار دارد.

تین نیوز

سه فاز از چهار فاز پروژه تدوین برنامه های مشوق های پروازهای عبوری و فرودگاهی هوایی به اتمام رسیده و این پروژه در فاز پایانی قرار دارد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی،  با هدف افزایش رقابت پذیری، توسعه هدفمند بازار و سودآوری برای شرکت فرودگاه ها، جلسه تدوین برنامه های مشوق های پروازهای فرودگاهی و عبوری برگزار شد.

این جلسه به دنبال انعقاد قرارداد فی مابین دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت فرودگاه ها و پژوهشگاه هوافضا در خصوص تدوین برنامه های مشوق های پروازهای فرودگاهی و عبوری در راستای جذب و توسعه پروازهای داخلی و بین المللی، افزایش سهم بازار کشور در پروازهای عبوری منطقه و اقتصادی نمودن فرودگاه ها به عنوان ابزار بازاریابی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.

در این جلسه هادی یوسف پورآذری عضو هیئت مدیره و راهبر برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی، حسن امجدی عضو هیئت مدیره راهبر معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، ابراهیم مرادی عضو هیئت مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد، محمدحسین آجیلیان اصل مشاور امور اجرایی مدیرعامل، محمد الهی نیا معاون عملیات هوانوردی، احمد نیکنام مدیرکل کنترل ترافیک هوایی، شهرام خلج زاده مدیرکل دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد و اعضای کمیته بازاریابی فضای کشور حضور داشتند و نقطه نظرات خود را در این خصوص بیان کردند.

گفتنی است؛ پروژه تدوین برنامه های مشوق های پروازهای عبوری و فرودگاهی هوایی در فاز پایانی قرار دارد و در این جلسه، نماینده پژوهشگاه هوا فضا نیز باتوجه به اینکه سه فاز از چهار فاز این پروژه به اتمام رسیده، گزارش عملکردی از تحقیقات و پژوهش های انجام شده در خصوص برنامه های مشوق های پروازهای فرودگاهی و عبوری ارائه کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.