| کد خبر: 264517 |

استراتژی نوآورانه استفاده از وسایل نقلیه عمومی در بریتانیا

یک استراتژی نوآورانه برای حمل ونقل موثر و کارآمد مسافران در بریتانیا ارائه شده است که دسترسی مسافران به خدمات حمل ونقل را ساده تر می کند.

تین نیوز

یک استراتژی نوآورانه برای حمل ونقل موثر و کارآمد مسافران در بریتانیا ارائه شده است که دسترسی مسافران به خدمات حمل ونقل را ساده تر می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، شرکت حمل ونقل شمال بریتانیا (TfN) یک استراتژی نوآورانه برای حمل ونقل مؤثر و کارآمد شهروندان ارائه کرده است که هدف اولیه آن تقویت همکاری بین این شرکت و شرکای مختلف برای ارتقای تجربه مسافران در سراسر کشور است، این استراتژی به موضوع های مختلف مانند ساده سازی سیستم های پرداخت، امکان ادغام بلیط در حالت های مختلف حمل ونقل می پردازد.

TfN قصد دارد با مدرن کردن فرآیندهای فروش بلیط، دسترسی مسافران به خدمات حمل ونقل را ساده تر کند؛ همچنین سرمایه گذاری در زیرساخت های دیجیتال برای ارائه راه حل های نوآورانه که به بهبود تجربه مسافران کمک می کند، بسیار مهم است؛ هدف این استراتژی ترویج روش های حمل ونقل پایدار و پیشرفته برای آینده، کاهش ازدحام و همچنین کاهش میزان انتشار گازهای گلخانه ای است.

انتظار می رود که استراتژی جدید با ارائه اطلاعات جامع تر و بهتر، شهروندان را به استفاده بیشتر از وسایل حمل ونقل عمومی تشویق کند، در این صورت میزان آلودگی هوا و انتشار گازهای گلخانه ای کاهش پیدا می کند؛ علاوه بر این، با اجرا شدن استراتژی ارائه شده توسط شرکت حمل ونقل شمال بریتانیا (TfN) یک شهر سبزتر ایجاد خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.