| کد خبر: 257850 |

◄ تکمیل ایستگاه مترو میدان کتاب تا مردادماه

مجری خط ۷ متروی تهران گفت: عملیات اجرایی احداث ایستگاه ورزشگاه تختی که آخرین ایستگاه در بخش منتهی الیه جنوب شرقی خط ۷ به شمار می آید، به مرز پیشرفت ۵۰ درصدی کارهای ساختمانی رسیده است.

تین نیوز

مجری خط ۷ متروی تهران گفت: عملیات اجرایی احداث ایستگاه ورزشگاه تختی که آخرین ایستگاه در بخش منتهی الیه جنوب شرقی خط ۷ به شمار می آید، به مرز پیشرفت ۵۰ درصدی کارهای ساختمانی رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  شهر، محمود یوسفی با اعلام این مطلب که علی رغم اختلاف نظرهایی که همچنان در مورد اراضی متعلق به وزارت ورزش و جوانان (در مجاورت ورزشگاه تختی) وجود دارد، عملیات عمرانی ایستگاه متروی ورزشگاه تختی در حال پیشرفت است، عنوان کرد: طی بازدیدی که اخیرا به اتفاق اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه ۱۴ از روند عملیات اجرایی پروژه ساخت ایستگاه ورزشگاه تختی و پایانه انتهایی خط ۷ در این محدوده داشتیم، مقرر شد مذاکرات صورت گرفته با وزارت ورزش و جوانان در خصوص تملک اراضی مورد نیاز برای احداث پایانه و پارکینگ این خط تا حصول نتیجه لازم پیگیری شود.

یوسفی همچنین در مورد آخرین وضعیت تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی گفت: تکمیل و راه اندازی این ایستگاه نیازمند تامین حداقل ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که نیمی از آن به بخش های ساختمانی و نیمی دیگر به تامین، نصب و راه اندازی تجهیزات مربوط می‍ شود. اگر منابع مالی لازم به موقع تامین شود، امکان افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی در روزهای پایانی سال جاری وجود خواهد داشت.

وی افزود: این ایستگاه به دلیل موقعیت مکانی خاصی که دارد، از جمله ایستگاه های پرتقاضای سفر خط ۷ محسوب شده و پیش بینی میشود با بهره برداری از آن، مسافران زیادی به جمع استفاده کنندگان از خط مذکور اضافه شوند.

مجری خط ۷ در پایان به بهره برداری قریب الوقوع از آخرین ایستگاه منتهی الیه شمال غربی این خط اشاره کرد و گفت:  ایستگاه میدان کتاب که از جمله ایستگاه های خاص و چشم نواز خط ۷ محسوب می شود و از معماری و نورپردازی داخلی متمایزی سود می برد، مردادماه امسال تقدیم مردم پایتخت خواهد شد تا همگان از مواهب آن بهره مند شوند.

وزرشگاه تختی

وزرشگاه تختی2

ورشگاه تختی1

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.