| کد خبر: 255884 |

ریل‌گذاری راه آهن رشت - کاسپین انجام می شود

معاون وزیر راه، از آغاز مراحل ریل گذاری راه آهن رشت - کاسپین در مسیر پیربازار خبر داد.

تین نیوز

معاون وزیر راه، از آغاز مراحل ریل گذاری راه آهن رشت - کاسپین در مسیر پیربازار خبر داد و افزود: در چند هفته آینده مراحل ریل گذاری این مسیر آغاز خواهد شد لذا با توجه به پیشرفت پروژه و اقدامات انجام شده تا چند ماه آینده بخش اعظمی از پروژه تکمیل می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، خیرالله خادمی امروز در دیدار با استاندار گیلان، با بیان اینکه همه ساله در ایام مختلف سال شاهد ترافیک سنگین در مسیر قزوین - رشت هستیم، اظهار کرد: مسیر قزوین - رشت گلوگاه مهمی در گیلان است که در روزهای پرتردد سال باعث ایجاد ترافیک سنگین در آن مسیر می شود و لذا در تلاشیم تا در سریع ترین زمان ممکن پروژه آزادراه تکمیل شود.

ساخت راه آهن رشت - آستارا نه فوریت دارد و نه اولویت

وی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در تکمیل پروژه مهم آزادراه قزوین - رشت گفت: این پروژه یکی از مهمترین پروژه های نیمه تمام در گیلان است که باعث کاهش بار ترافیکی در منطقه می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی یکی از مشکلات بر سر راه تکمیل هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه قزوین -رشت را احداث تونل در مسیر جاده دانست و بیان کرد: ۸۰ درصد این پروژه تونل است که مکاتبات لازم در این خصوص انجام شده است.

خادمی همچنین از آغاز مراحل ریل گذاری راه آهن رشت - کاسپین در مسیر پیربازار خبر داد و افزود: در چند هفته آینده مراحل ریل گذاری این مسیر آغاز خواهد شد لذا با توجه به پیشرفت پروژه و اقدامات انجام شده تا چند ماه آینده بخش اعظمی از پروژه تکمیل می شود.

وی با تشکر از استاندار گیلان درخصوص ایجاد هماهنگی میان دستگاه های اجرایی در اجرای پروژه های حوزه راه و شهرسازی، تصریح کرد: درخصوص تکمیل پروژه های حوزه راه، نماینده عالی دولت در گیلان جلسات متعددی را با معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی برگزار کرده و اعتبارات لازم جذب شده و هماهنگی خوبی میان دستگاه های اجرایی در این استان وجود دارد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز، با بیان اینکه تکمیل پروژه های حوزه راه و راه آهن منجر به توسعه گیلان در عرصه های مختلف می شود، اظهار کرد: تکمیل هشت کیلومتر آزادراه قزوین - رشت و راه آهن رشت - آستارا و رشت - کاسپین جزو مهمترین پروژه های مهم راه در استان است.

وی با اشاره به احصاء مشکلات بر سر راه تکمیل هشت کیلومتر آزادراه قزوین - رشت، گفت: مشکلات بر سر راه تکمیل این آزادراه و راه آهن رشت - کاسپین باید در اسرع وقت برطرف شود و دولت سیزدهم هم از هیچ کمکی دریغ نمی کند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به کار و اقدام جهادی و عملی در تکمیل و بهره برداری از پروژه های مهم عمرانی در این استان بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان در حوزه آب، برق، گاز، مصالح و صمت پای کار بوده و یک وحدت و همدلی میان تمامی مدیران وجود دارد.

عباسی عدم تکمیل پروژه های عمرانی توسط پیمانکاران به بهانه نبود اعتبارات مالی را غیر قابل قبول دانست و تصریح کرد: ریاست محترم جمهوری به جد پیگیر تکمیل پروژه هشت کیلومتر آزادراه قزوین - رشت و راه آهن رشت - کاسپین - آستارا بوده و تمامی اعتبارات لازم هم در این مورد پرداخت شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    به خاطر اقتصاد شهر رودبار نمیگذارند این 8 کیلومتر ساخته بشه