| کد خبر: 255164 |

خطوط هواپیمایی رژیم صهیونیستی بار دیگر مسئله ساز شد

نقص فنی و فرود اضطراری هواپیمای مسافربری رژیم صهیونیستی

نقص فنی، یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی رژیم صهیونیستی موجب بازگشت این هواپیما با 159 مسافر به فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو شد.

تین نیوز

نقص فنی، یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی رژیم صهیونیستی موجب بازگشت این هواپیما با 159 مسافر به فرودگاه بن گوریون در تل آویو شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، علی رغم تبلیغات گسترده و ادعاهای پوشالین رژیم موقت صهیونیستی درباره در اختیار داشتن ناوگان هوایی برتر در منطقه، با این حال ماجرای فرودهای اضطراری هواپیماهای این رژیم همچنان ادامه دارد.

رسانه های عبری زبان بامداد یکشنبه از درخواست یک هواپیمای مسافربری رژیم صهیونیستی با ۱۵۹ سرنشین برای فرود اضطراری در فلسطین اشغالی خبر دادند.

گفته می شود پرواز بوئینگ ۷۸۷ خطوط هوایی «اِل-عال» به مقصد توکیو، دقایقی پس از بلندشدن از فرودگاه «بن گوریون» واقع در تل آویو، به دلیل نقص فنی به این فرودگاه بازگشت.

به نوشته منابع صهیونیستی، نقص فنی این هواپیما که در یکی از موتورهای آن رخ داده، برای سرنشینان آن خطر چندانی نداشته اما به دلیل طولانی بودن مسیر امکان ادامه پرواز میسر نبود.

«زاخی هلر» سخنگوی سازمان اورژانس رژیم تروریست صهیونیستی نیز گفت که خودروهای امدادی در راه فرودگاه هستند تا در صورت لزوم از نظر پزشکی به مسافران رسیدگی کنند.

جزئیات بیشتری از نقص فنی این پرواز یا سرنشینان آن هنوز منتشر نشده است.

فرود اضطراری هواپیماهای مسافربری خطوط هوایی رژیم کودک کُش صهیونیستی مدتی است تقریبا هر هفته یک بار اتفاق می افتد و تاکنون مسئولان این رژیم توضیحی برای آنها ارائه نکرده اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.