| کد خبر: 254445 |

باند سارقان خودرو دلیجان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و محتویات خودرو در عملیات کارآگاهان پلیس در این شهرستان خبر داد.

تین نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و محتویات خودرو در عملیات کارآگاهان پلیس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تین نیوز ، سرهنگ "مجتبی جمالی" در توضیح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در بهمن ماه سال گذشته در شهرستان دلیجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و پلیسی، کارآگاهان، مظنون اصلی پرونده را شناسایی و در یک عملیات حین تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان دستگیر کرده و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده متهم به سرقت خودرو پراید با همدستی دو نفر دیگر اعتراف که با هماهنگی مقام قضائی دو متهم دیگر در تهران شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با اشاره به احتمال دست داشتن اعضای این باند در سرقت های دیگر افزود: در تحقیقات تکمیلی، متهمان به سرقت ۸ دستگاه خودرو سواری در پایتخت و شهرستان های همجوار دلیجان اعتراف کردند.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه سه دستگاه از خودرو های سرقتی به صورت صحیح و سالم کشف و به مقر پلیس شهرستان انتقال یافت اضافه کرد: ۵ دستگاه خودرو دیگر توسط سارقان اوراق شده بود که تعدادی از وسایل و قطعات مربوطه نیز از مخفیگاه سارقان کشف شد.

وی در ادامه افزود: متهمان همچنین به یک فقره سرقت منزل و ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو نیز اعتراف کردند که طی بازرسی از مخفیگاه آنها تعدادی مدارک شناسایی مال باختگان، انواع سوئیچ خودرو، پلاک های جعلی و مسروقه ، قطعات و تجهیزات خودرو کشف شد.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: مالکان خودروها می بایست با سرلوحه قرار دادن اصل هوشیاری، خودروهای خود را به وسایل هشداردهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان مجهز کنند و با رعایت هشدارهای انتظامی و ایمنی مانند پرهیز از پارک خودرو در نقاط تاریک و خلوت، از وقوع چنین مواردی پیشگیری کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.