| کد خبر: 254197 |

واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری در دولت دوازدهم:

روحانی و ظریف نمی‌دانستند هواپیمای اوکراینی با موشک ساقط شده است

رئیس دفتر رئیس جمهوری در دولت دوازدهم گفت: حادثه هواپیمای اوکراینی و شبی که به ما خبر دادند که آمریکایی ها حاج قاسم را در عراق ترور کرده اند خیلی شب سختی بود.

تین نیوز

رئیس دفتر رئیس جمهوری در دولت دوازدهم گفت: حادثه هواپیمای اوکراینی و شبی که به ما خبر دادند که آمریکایی ها حاج قاسم را در عراق ترور کرده اند خیلی شب سختی بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از راه سوم، محمود واعظی افزود: بعد سقوط هواپیمای اوکراینی خیلی سخت بود. مخصوصا آنجایی که دیگران در خارج گفتند این سانحه نبوده و آن را ساقط کرده اند، اینجا هم ما پیگیری می کردیم می گفتند نه، تا وقتی که دیگر متوجه شدیم، خیلی سخت بود.

وی عنوان کرد: در آن مدت روحانی بر اینکه هر چه زودتر بیانیه داده شود و هر آنچه که هست را به مردم بگویید اصرار می کرد. روحانی، اسلامی و ظریف نمی دانستند هواپیمای اوکراینی ساقط شده است.

واعظی تاکید کرد: در دولت هیچ کس اطلاع نداشت نه اینکه من ندانم، ظریف نمی دانست، اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی که هواپیمایی زیر نظر او بود نمی دانست، روحانی نمی دانست فکر می کنم ما همان روز جمعه ای که روحانی دستور داد دبیرخانه جلسه ای بگذارد ظهر بود که من با ظریف و اسلامی تماس گرفتم آنجا بود که او یک بوهایی برده بودند وگرنه ما نمی دانستیم.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.