| کد خبر: 253054 |

درخواست محسن اسدی لاری از قضات در مورد سرنگونی هواپیمای اوکراینی

در آستانه سالگرد میلاد منجی بشریت و برپادارنده عدالت هستیم؛ قضات را به عدالت در این پرونده که به تحقیق بزرگ‌ ترین آزمون دستگاه قضایی ایران در داخل و صحنه بین المللی است، فرا می‌خوانم.

تین نیوز

جلسه هجدهم دادگاه پرواز ۷۵۲،  هفتم اسفند ۱۴۰۱ در حالی برگزار شد که با مدد روح بزرگ عزیزانمان و تمامی جانباختگان مظلوم این پرواز، هر روز زوایای دیگری از این {....} بزرگ، روشن می شود؛ گرچه بسیاری از همدردان عزیزمان توجه عمیق به ریشه های این {.....} نداشتند و برخی با ساده سازی مفرط و سطحی نگری، بدون مطالعه پرونده و هزاران صفحه مستندات فارسی و انگلیسی، به دنبال دستور مقامات ارشد به اپراتور سامانه شلیک کننده به هواپیمای عزیزان ما بودند.

اگر قبلا در گزارش‌های رسمی، عبارت «سلسله خطا» به کار می رفت، امروز می دانیم که ریشه های «سلسله اقدامات {.....}» کجاست؟ دقیقا چه فرماندهان و نهادهایی با کتمان یک سلسله از اقداماتی که هرکدام به تنهایی می توانست - و می‌ تواند- {.....} بیافریند، چه نقش مهمی در این {.....} بزرگ علیه فرزندان نخبه و بی‌ بدیل ایران زمین، آفریدند.

البته از ابتدا هم ما انتظار «عدالت» از نظام قضایی نداشتیم، و هدف ما متمرکز بر «کشف حقیقت» و البته تحصیل دلایل بود و بنا به نظر وکلای محترم به ویژه جناب دکتر علیزاده طباطبایی، مسیر دادخواهی را در کشورمان و نیز سایر راه های قانونی و مؤثر، ادامه می دهیم.

اما الان نوبت وجدان قضایی هیئت محترم قضات دادگاه است که اولا نسبت به رفع نقص عمیق تحقیقات به ویژه از فرماندهان عالی و میانی که بارها نام برده ایم و شکایت کرده ایم و کتبا تحویل دادگاه داده ایم، اقدام کنند و ثانیا، بدون تاثیرپذیری از فشارهای بیرونی و به ویژه نسخه از قبل پیچیده شده «خطای غیرعمد» حکم به عدالت کنند.

در آستانه سالگرد میلاد منجی بشریت و برپادارنده عدالت هستیم؛ قضات را به عدالت در این پرونده که به تحقیق بزرگ‌ ترین آزمون دستگاه قضایی ایران در داخل و صحنه بین المللی است، فرا می‌خوانم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: صفحه شخصی محسن اسدی لاری در اینستاگرام

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.