| کد خبر: 253774 |

◄ فرست کلاس هواپیما را در کلاس اکونومی تجربه کنید

تعدادی از خطوط هوایی لوکس ترین صندلی های اقتصادی را دارند.

تین نیوز

تعدادی از خطوط هوایی لوکس ترین صندلی های اقتصادی را دارند.

به گزارش تین نیوز، شما می توانید نوشیدنی های متنوع، کیف وسایل خدماتی، سرویس حوله گرم و صندلی های پهن تر را در کلاس اکونومی هواپیما تجربه کنید، اگر بدانید که با کدام شرکت های هواپیمایی پرواز کنید. 

اگر پرواز با بیزینس کلاس و فرست کلاس هواپیماها برایتان غیر ممکن است، ترسی به دل راه ندهید. تعدادی شرکت هواپیمایی در جهان هستند که تجربه ارتقا یافته ای از پروازهای مسافری اقتصادی را ارائه می دهند. 

مزایایی که فقط در فرست کلاس شرکت های هواپیمایی یافت می شوند در صندلی اکونومی این ایرلاین ها وجود دارند.

در این جا هفت شرکت هواپیمایی در جهان را معرفی می کنیم که تجربه ممتاز در کلاس اقتصادی هواپیمای مسافری را ارائه می دهند. 

     1. خطوط هوایی ژاپن (Japan Airlines)

هواپیمایی ژاپن

شرکت هواپیمایی ژاپن به ده شهر ایالات متحده آمریکا پرواز بدون توقف دارد. این ایرلاین ژاپنی، برخی از عریض ترین صندلی ها با راهروهای با عرض مناسب را در کل صنعت هوانوردی ارائه می دهد. 

نه تنها صندلی های اقتصادی این ایرلاین راحت هستند، بلکه غذاها و نوشیدنی های درجه یک نظیر سوبا نودل ژاپنی، نوشیدنی های بومی و میان وعده های درخواستی را دریافت خواهید کرد. 

ده ها شرکت هواپیمایی در سراسر جهان با بوئینگ 787 (ملقب به دریم لاینر) پرواز می کنند. در حالیکه این پرنده آمریکایی پنجره های بزرگتر و کم نور خودکار (مناسب تر برای نمای بیرونی) و ارتفاع کابین کمتر را داراست، مسئله ای مهم در تجربه پرواز با بوئینگ 787 در اقتصاد هوایی وجود دارد که چندان درباره آن صحبت نمی شود: صندلی های باریک تر.

اما خطوط هوایی ژاپن مخالف این روند را به اجرا درآورده است. هواپیمایی ژاپن تنها شرکت هواپیمایی در جهان است که صندلی های اقتصادی را در پیکربندی 2-4-2 ارائه می کند (در قیاس با چینش 3-3-3 سایر خطوط هوایی در جهان). این بدان معناست که عرض صندلی - برای شانه - به طور قابل توجهی بهتر از هر شرکت هواپیمایی دیگری است که با بوئینگ 787 پرواز می کند.

هواپیمایی ژاپن

هواپیمایی ژاپن

 

     2. خطوط هوایی سنگاپور (Singapore Airlines)

هواپیمایی سنگاپور

هواپیمایی سنگاپور به شش شهر آمریکا پرواز بدون توقف دارد (از جمله مسیرهای پروازی خاصی همچون فرانکفورت به نیویورک). در این پروازهای طولانی مدت، انتظار امکانات جذاب کلاس تجاری را در کلاس اقتصادی تجربه کنید، مانند حوله گرم و کیت رفاهی با مسواک، خمیر دندان.

هواپیمایی سنگاپور

 

     3. هواپیمایی اوا (EVA)

شرکت هواپیمایی اوا به 6 مقصد ایالات متحده پرواز بدون توقف از مبدا تایپه برقرار می کند. در کلاس اکونومی این خط هوایی یک جفت دمپایی و یک ماسک چشم در صندلی های خود خواهند دید. فضای قرارگیری پاها نسبت به استانداردهای نرمال صنعت هوانوردی مناسب تر است. همچنین یک صفحه بزرگ با عرض 12 اینچ پشت هر صندلی تعبیه شده که مسافران را سرگرم می کند. علاوه بر غذاها و نوشیدنی های ممتاز، کارد و چنگال فلزی به جای پلاستیکی، تجربه پرواز در کلاس اکونومی را برای مسافر بهبود می بخشد. 

اوا ایر

اوا ایر

 

     4. قطر ایرویز (Qatar Airways)

قطر ایرویز

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز، تنها خط هوایی حامل پرچم در کشور قطر است که از دوحه به 12 مقصد در ایالات متحده پرواز برقرار می کند. این ایرلاین به داشتن یکی از بهترین صندلی های بیزینس کلاس (Qsuites) معروف است، اما کلاس اکونومی آن نیز در رده برترین ها در جهان قرار دارد. در کلاس اقتصادی هواپیمایی قطر، خدمات گران قیمتی ارائه می شود، یک لیست منو با جزئیات سه گزینه غذایی، یک پتو و بالش با آستر پشمی، جوراب و ماسک چشم از جمله این خدمات هستند. همچنین مسافران در طول پرواز به صورت نامحدود تنقلات و نوشیدنی دریافت می کنند.

قطر ایرویز

قطر ایرویز

 

     5. هواپیمایی امارات (Fly Emitares)

هواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی امارات به 12 مقصد در ایالات متحده پرواز می کند (از جمله مسیر نیویورک به میلان). کلاس اکونومی هواپیمای ایرباس A380 این شرکت هوایی، یک کیف شامل وسایل رفاهی به مسافران اهدا می گردد. همچنین بیش از 5 هزار کانال سرگرمی روی صفحه مانیتور تعبیه شده در پشت هر صندلی وجود دارد. اگر تمایل دارید که پرواز خاصی را تجربه کنید، می توانید با پرداخت هزینه بیشتر، یک کیک شکلاتی دریافت کنید. 

هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات

 

     6. آل نیپون ایرویز (ANA)

آل نیپتون ایرویز

شرکت آل نیپون ایرویز مستقر در توکیو از مبدا ژاپن به هشت شهر ایالات متحده پرواز می کند. با وجود آنکه راحتی صندلی های کلاس اقتصادی این شرکت هواپیمایی به خوبی رقیب اصلی آن خطوط هوایی ژاپن نیست، اما همچنان بالاتر از استانداردهای صنعت هوانوردی است.

عرض راهروها در کلاس اکونومی شرکت آل نیپون 34 اینچ است. نوشیدنی های متنوع ژاپنی و غذاهای اصلی مانند ماهی قرمز کبابی یا نودل از مسافران پذیرایی می شود. مسافران اقتصادی که از ژاپن عزیمت می کنند، با هزینه ای اندک می توانند یک وعده غذایی لذیذ (مانند آنچه در کلاس تجاری عرضه می شود) را تجربه کنند. به عنوان تجربه ای متفاوت، مسافرانی که بین توکیو و هونولولو با ایرباس A380 پرواز می کنند، می توانند سه یا چهار صندلی را با هم ترکیب کرده تا یک مبل تک نفره را در کلاس اکونومی تجربه کنند. 

آل نیپتون ایرویز

آل نیپتون ایرویز

     7. ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines)

ترکیش ایرلاین

شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز (حامل پرچم) به 12 مقصد در ایالات متحده از مبدا استانبول پرواز می کند. نه تنها هواپیمایی ترکیش یکی از بهترین سرویس های سرگرمی داخل هواپیما را در جهان عرضه می کند، بلکه کیترینگ این ایرلاین یکی از بهترین ها در جهان است، حتی در کلاس اکونومی.

ایرلاین ترکیش یک هویت ملی در ترکیه به حساب می آید و غذاها و نوشیدنی های متنوع آن از شهرت خاصی برخوردار هستند. سالاد داخل هواپیما با روغن زیتون خالص و لیموی تازه مخلوط می شود. همچنین غذاهای لبنانی نظیر هوموس یا بابا غنوش نیز در بخش اکونومی ارائه می شود. پای پنیر، پنیر ترکی و زرد آلو خشک نیز در منوی صبحانه وجود دارد. 

ترکیش ایرلاینز

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 0 0

    جالب است که ایران در منطقه خاورمیانه تنها کشوری بود که پرواز مستقیم از تهران به چند شهر آمریکا در دهه ۵۰ خورشیدی را داشت. به قول ناپلئون: اقرار به ناتوانی، نوعی توانایی است.