| کد خبر: 253257 |

دی پی ورلد امارات برای دیجیتالی کردن تجارت منطقه خزر وارد عمل می‌شود

دی پی ورلد با شرکت Caspian Containers SA (CCCSA)، قرارداد همکاری امضا کرده تا با استفاده از تکنولوژی های جدید به دیجیتالی کردن تجارت در کشورهای منطقه خزر و همچنین بخش هایی از آفریقا کمک کند.

تین نیوز

دی پی ورلد، یکی از بزرگترین ترمینال اپراتورهای بنادر تجاری دنیا با شرکت Caspian Containers SA (CCCSA)، ارائه دهنده راه حل های لجستیک چندوجهی در منطقه خزر و یکی از زیرمجموعه های گروه انتگرال پترولیوم، قرارداد همکاری امضا کرده تا با استفاده از تکنولوژی های جدید به دیجیتالی کردن تجارت در کشورهای منطقه خزر و همچنین بخش هایی از آفریقا کمک کند و امکان رزرو و ردیابی آسانتر و سریعتر محموله ها از طریق یک پلتفرم دیجیتالی فراهم آورد.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر، از طریق اجرای DP World’s Sea Rates، یک پلتفرم دیجیتال که فرآیند شناسایی و رزرو مسیرهای محموله را در عرض چند ثانیه فراهم میکند، صاحبان محموله می توانند قیمت های ارائه دهندگان متعدد را مقایسه کرده و مسیر بهینه را برای حمل محموله های خود انتخاب کنند.

 پلت فرم SeaRates که به عنوان یک " digital freight forwarder" عمل می کند، به مشتریان CCCSA این امکان را می دهد تا وضعیت و جزئیات حرکت یک کانتینر را در هر نقطه از سفر تحت نظر داشته باشند.

 این همکاری علاوه بر ارتقای دیجیتالی شدن تجارت، روابط را در دو بازار رو به رشد منطقه خزر و آفریقا گسترش خواهد داد. 

مشتریان محموله های پروژه ای در ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و افغانستان، همچنین موزامبیک، جمهوری دموکراتیک کنگو، نیجریه، آفریقای جنوبی، مراکش، تونس، غنا، و کنیا در آفریقا از مزایای این همکاری بهره مند می شوند.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.