| کد خبر: 253181 |

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری مطرح کرد؛

بهره برداری از سامانه لیست انتظار ناوگان جاده ای در مسیرهای پرتقاضا

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: به زودی سامانه لیست انتظار را در مسیرهای پرتقاضا به بهره برداری خواهیم رساند که هموطنان با ثبت نام در آن و درصورت نبود اتوبوس، در اولویت سفر با سرویس های فوق العاده قرار خواهند گرفت.

تین نیوز

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: به زودی  سامانه لیست انتظار را در مسیرهای پرتقاضا به بهره برداری خواهیم رساند که هموطنان با ثبت نام در آن و درصورت نبود اتوبوس، در اولویت سفر با سرویس های فوق العاده قرار خواهند گرفت.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی داریوش باقر جوان مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری با اعلام برنامه های پایانه های مسافری در ایام نوروز اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با شهرداری ها که متصدی پایانه های مسافری هستند مقرر شد با آذین بندی غرفه های شرکت های حمل و نقل، پویش های فرهنگی و هنری در این پایانه های برگزار شوند. 

وی با اعلام اینکه علاوه بر پایانه های مسافربری پویش های فرهنگی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها نیز برگزار خواهد شد افزود: با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان با عیدنوروز سفره های افطاری و سحری ساده نیز با همکاری خیرین در مسیرهای منتهی به شهرها برپا خواهد بود.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری با تشریح ساختار و کارکرد پایانه های مسافری بیان کرد: ارائه خدمات عمومی توسط شهرداری ها و خدمات حمل و نقل توسط شرکت های حمل و نقل با نظارت سازمان راهداری است.

باقرجوان با اشاره به نحوه نظارت سازمان راهداری بر ناوگان حمل و نقل مسافری در ایام نوروز تصریح کرد: نظارت در این ایام با سامانه های داپ، سپهتن و صورت وضعیت و از طریق دوربین های نظارتی با همکاری پلیس راهور و همچنین سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات سازمان راهداری به سرشماره ۲۰۰۰۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱ انجام خواهد شد.

به گفته مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری هیچ گونه افزایش نرخ بلیت در دستور کار نبوده و با متخلفین در این زمینه برخورد قاطع خواهد شد.

وی در توضیح پروژه های فناورانه سازمان راهداری گفت: یکی از اقدامات این سازمان طراحی راه و اندازی بارکدهای هوشمند است که جهت ثبت شکایات مسافرین بر روی بلیت ها و پشتی صندلی ها درج خواهد شد لذا مسافرین با اسکن این بارکدها بلافاصله می توانند شکایات خود را در سامانه ثبت و کد رهگیری جهت پیگیری دریافت کنند.

باقرجوان افزود: اقدام بعدی معاینه فنی ناوگان مسافربری از طریق پلتفرم هایی است که در اختیار شرکت های دخیل در این امر قرار داده خواهد شد.  

 مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری خاطرنشان کرد: به زودی  سامانه لیست انتظار را در مسیرهای پرتقاضا به بهره برداری خواهیم رساند که هم وطنان با ثبت نام در آن و درصورت نبود اتوبوس، در اولویت سفر با سرویس های فوق العاده قرار خواهند گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.