| کد خبر: 253030 |

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بردسکن خبر داد؛

اجرای ۴۵۰ متر مربع عملیات لکه گیری مستمر در سطح حوزه استحفاظی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بردسکن از اجرای ۴۵۰ مترمربع عملیات لکه گیری مستمر در سطح حوزه استحفاظی در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بردسکن از اجرای ۴۵۰ مترمربع عملیات لکه گیری مستمر در سطح حوزه استحفاظی در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی ، محمد امین پور اسماعیلی در خصوص سایر اقدامات صورت گرفته گفت: انجام عملیات راهداری زمستانی و برفروبی و شن و نمک پاشی در سطح حوزه استحفاظی، تهیه ۵۰۰ تن شن و نمک زمستانی، آغاز پروژه روکش آسفالت دور میدان ورودی شهر بردسکن و اجرای روکش آسفالت به طول ۵.۴ کیلومتر در محور بردسکن به سبزوار بخشی از اقدامات صورت گرفته در این ماه می باشد.

وی ادامه داد: اجرای ۵۵ کیلومتر عملیات تیغ زنی در طول راه های شوسه شهرستان، شست و شوی تابلوها و علائم حوزه استحفاظی، انجام یک کیلومتر عملیات شانه سازی و تنظیم شیب شیروانی ها در محور بردسکن به طبس، آشکارسازی پل ها در طول راه های اصلی با نصب فلش و انجام کف نوشته و رنگ آمیزی سرعتگیرها و بازدید از مجتع خدماتی و شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر به صورت مستمر و برگزاری میز خدمت در مصلای نماز جمعه نیز بخش دیگری از تلاش های راهداران شهرستان بردسکن در بهمن ماه ۱۴۰۱ را شامل می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.