| کد خبر: 253163 |

با هدف سفر ایمن کاربران جاده ای در ایام نوروز؛

۹۶ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان مستقر می شوند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از برنامه ریزی برای استقرار ۹۶ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی این استان در ایام نوروز خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از برنامه ریزی برای استقرار ۹۶ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی این استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان) ایوب کرد اظهار داشت: ۳۰۳نفر از نیروهای راهداری با ۱۷۶ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در این ایام به مسافرین در محورهای مواصلاتی تحت پوشش خدمات ارائه می دهند. 

وی ادامه داد: از اواسط بهمن ماه، جلسات هماهنگی بین دستگاه های امدادی انجام شده و همچنین ایمن سازی محورها شامل خط کشی، نصب تابلو علائم ایمنی، رفع نقاط پر تصادف ، ایجاد شیار لرزاننده ، اجرا و نصب حفاظ بتنی و فلزی انجام شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:تعداد ۱۶ باب راهدار خانه با امکانات کامل در محورهای تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان آماده ارائه خدمات به مسافرین نوروزی که نیاز به کمک و امداد رسانی داشته باشند فراهم شده است. 

کرد خاطرنشان کرد: سامانه های تلفنی، پیامکی و اینترنتی 141 قابلیت ارائه آخرین وضعیت جاده ها، محدودیت های ترافیکی و سایر اطلاعات مورد نیاز مسافران را در ایام نوروزی دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.