| کد خبر: 252451 |

در ده ماهه سال ۱۴۰۱ صورت گرفت؛

جابجایی ۸ میلیون تن کالا از مبادی استان سمنان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از افزایش صدور بارنامه در ده ماهه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت نزدیک به ۸ میلیون تن کالا از مبادی استان سمنان حمل شده است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از افزایش صدور بارنامه در 10 ماهه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت نزدیک به ۸ میلیون تن کالا از مبادی استان سمنان حمل شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سمنان) غلامرضا طحان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از افزایش صدور بارنامه در ده ماهه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: در این بازه زمانی با صدور ۵۱۱۰۷ بارنامه نزدیک به ۸ میلیون تن کالا از مبادی استان سمنان جابجا شده است.

طحان در ادامه از گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک و سویا به عنوان مهمترین کالاهای جابجا شده در استان سمنان یاد کرد و افزود: بیشترین حمل کالا مربوط به سمنان با صدور ۱۹۷۰۸۱ بارنامه و جابجایی بیش از ۳ میلیون تن کالاست.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در ادامه با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهارداشت: ۴۶۷۱ راننده بخش حمل و نقل کالا با استفاده از ۴۱۷۴ ناوگان باری در استان سمنان مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اهمیت پایانه باری مرکز استان در تجارت و اقتصاد استان در خصوص حل برخی مشکلات موجود در این پایانه خبر داد و اضافه کرد: پیگیری مشکلات این پایانه با پیگیری مجدانه ای که صورت گرفته در حال اقدام است و امیدواریم بتوانیم مشکلات این بخش را تا سال جدید به طور کامل بر طرف کنیم.

به گفته وی، هم استانی ها، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه مشکل و شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به منظور رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.