| کد خبر: 252360 |

سرمایه هایی که به باد رفت/ مسئولانی که پاسخگو نیستند+ عکس

برخی شهروندان در شبکه های اجتماعی از خرابی دستگاه های خودکاری که با هزینه های فراوان برای خدمات رسانی بیشتر به مردم در پایانه های مسافری یا دیگر مکان های عمومی نصب شده است، انتقاد کردند.

تین نیوز

برخی شهروندان و کارشناسان حمل و نقل در شبکه های اجتماعی از خرابی دستگاه های خودکاری که با هزینه های فراوان برای خدمات رسانی بیشتر به مردم در پایانه های مسافری یا دیگر مکان های عمومی نصب شده است، انتقاد کردند.

به گزارش تین نیوز ، به گفته آنان، در حالی که هزاران دستگاه و میلیاردها تومان هزینه و ... برای دستگاه‌ هایی صرف شده که قرار بوده اطلاع رسانی و خدمات رسانی کنند و در خدمت ارباب رجوع باشند اما اکثر این دستگاه خراب بشده و با مراجعه به آنها یک جمله در روی آنها مشاهده می شود: دستگاه خراب است.

کارشناسان با تاکید بر این که از این دستگاه ها در ایستگاه های اتوبوس، ادارات، دستگاه های اجرایی، مکان های عمومی و ‌.... هر روز مشاهده می شود، این پرسش را مطرح کردند که مسئول هدر رفتن این سرمایه ها کیست؟!

بیشتر بخوانید:

خرابی تعدادی از دستگاه های شارژ بلیت مترو کرج

پیش تر نیز یکی از شهروند خبرنگاران تین نیوز، از خرابی دستگاه های شارژ بلیت مترو گلشهر خبر داده و از روند طولانی مدت خرابی این دستگاه ها انتقاد کرده بود.

در مطلبی که از سوی این شهروند خبرنگار ارسال شده بود با تاکید بر این که با گذشت مدت زمان طولانی از خرابی دستگاه ها، تاکنون هیچ اقدامی از سوی مترو گلشهر برای رفع این مشکل صورت نگرفته است، افزود: حتی گاهی اوقات در باجه فروش بلیت هم مشکلاتی در زمینه خرید بلیت وجود دارد.

دستگاه خودکار

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.