| کد خبر: 251138 |

مدیرکل راهداری ایلام:

بارش برف در گردنه های تونل آزادی و قلاجه ایلام/ تمام راه ها باز است

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از بارش برف در گردنه های کوهستانی تونل آزادی و قلاجه در این استان خبر داد و گفت: با تلاش راهداران هم اکنون تمام راه های استان باز و تردد به راحتی امکان پذیر است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از بارش برف در گردنه های کوهستانی تونل آزادی و قلاجه در این استان خبر داد و گفت: با تلاش راهداران هم اکنون تمام راه های استان باز و تردد به راحتی امکان پذیر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید زاهدین چشمه خاور  با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی برای تردد خودروها توسط نیروهای راهداری در حال انجام است، اظهار داشت: وضعیت ترافیکی هم اکنون در سطح جاده های استان عادی و روان است اما با توجه به بارش باران در اکثر نقاط و بارش برف در محورهای کوهستانی چون تونل آزادی و قلاجه می طلبد رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

وی از مسافران و رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری در این موقع از سال خودداری کنند و افزود: از رانندگانی که قصد عبور از راه های ارتباطی استان را دارند درخواست داریم قبل از سفر نسبت به ایمنی خودرو خود، به خصوص بخاری و برف پاک کن ها اطمینان حاصل کرده و باک وسیله نقلیه خود را نیز پر کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به همکاری دستگاه های امدادی و مدیران آنها در کنار نیروهای راهداری بیان کرد: ۳۲ گروه تیم عملیاتی از راهداری ایلام با تعداد ۲۲۹ دستگاه ماشین آلات در کنار سایر دستگاه ها و پلیس راه در اجرای رزمایش ترافیکی زمستانی به مردم خدمات رسانی می کنند.

چشمه خاور با بیان اینکه ۱۳ راهدارخانه در استان فعال است، یادآور شد: آماده کردن راهدارخانه ها، تجهیزات و ماشین آلات، نیروها و مواد و مصالح مصرفی برای انجام عملیات راهداری زمستانی از اهمیت بسیاری برخوردار است، این آماده سازی در قالب تعمیر، راه اندازی ماشین آلات راهداری زمستانی و بهسازی راهدارخانه ها صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: مردم می توانند در هنگام سفرهای زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه های استان و کشور مطلع شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.