| کد خبر: 270172 |

توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف و دارای تخلفات حادثه ساز در طرح نوروز ۱۴۰۳ در ایلام

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف و دارای تخلف حادثه ساز در اجرای طرح نوروزی پلیس خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف و دارای تخلف حادثه ساز در اجرای طرح نوروزی پلیس خبر داد. 

 به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: تعداد ۳۱۰ دستگاه وسیله نقلیه به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز نظیر سرعت و سبقت های غیرمجاز، انحراف، پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک در ایام تعطیلات نوروز در محورهای مواصلاتی استان به صورت ساعتی و یا روزانه توقیف شده اند. 
کهزادی افزود: از شروع طرح نوروزی تا ۸ فروردین ۲۲ هزار و ۱۰ مورد تخلف توسط گشت های محسوس و نامحسوس جاده ای ثبت و خودروهای متخلف اعمال قانون شده اند که نسبت به سال گذشته  ۴ درصد افزایش اعمال قانون صورت گرفته است. 
وی تصریح کرد: حضور تیم های گشت محسوس و نامحسوس گشت جاده ای که با همکاری ارگان ها و سازمان های دولتی در راه های بین شهری استان حضور داشته که بر نوع رفتار ترافیکی رانندگان و افزایش ایمنی ترددها نظارت دارند. 
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی پلیس ایلام، سرهنگ کهزادی تاکید کرد: عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد و در پی آن ارتکاب تخلفات حادثه ساز از سوی رانندگان و عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی  سهم قابل توجهی در وقوع تصادفات دارد، پلیس با هرگونه تخلف برابر قانون برخورد خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.