| کد خبر: 250979 |

برنامه‌ ریزی برای حراجی‌ سفر و تخفیف‌ های ویژه برای نوروز ۱۴۰۲

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: برای نوروز ۱۴۰۲ و تعطیلات بهمن و اسفندماه ۱۴۰۱ برنامه ریزی کردیم تا مردم به سفرهای زودهنگام ترغیب شوند.

تین نیوز

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: برای نوروز ۱۴۰۲ و تعطیلات بهمن و اسفندماه ۱۴۰۱ برنامه ریزی کردیم تا مردم به سفرهای زودهنگام ترغیب شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت میراث فرهنگی، مصطفی فاطمی مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: دستورالعمل ستادهای اجرایی خدمات سفر همزمان با برگزاری پنجاه وسومین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به استان ها ابلاغ شد و شامل آغاز فعالیت ستادهای اجرایی برای نوروز ۱۴۰۲ بود. 

او افزود: باید هماهنگی های لازم بین سه دستگاه اجرایی (وزارت کشور ، ستاد اقامه نماز و سازمان هواشناسی) انجام شود. برنامه ریزی برای نوروز ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای تعطیلاتی که در بهمن و اسفند وجود دارد، با هدف تسریع در انجام سفرها انجام شده تا مردم به سفرهای زودهنگام ترغیب شوند. 

فاطمی تصریح کرد: برای همه اقشار مردم برای نوروز ۱۴۰۲ برنامه ریزی می شود و بحث حراجی های سفر، تخفیف های ویژه که توسط دفاتر خدمات مسافرتی گذاشته می شود و همچنین سفرهای اعتباری نیز مطرح است.  

او ادامه داد: گزارش استان ها برای تشدید فعالیت های عمرانی و اتمام آن ها، پیش بینی های لازم برای ارزاق ضروری در نوروز، پیش بینی های لازم برای اسکان مسافران در تعطیلات نوروز و تعطیلات پیش رو از جمله مواردی بود که در پنجاه وسومین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به استان ها روز یکشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ مطرح شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.