| کد خبر: 250653 |

◄ شکاف حقوق شاغلان و بازنشستگان تا مرز 50 درصد رسید

یک بازنشسته در شبکه های اجتماعی در پیامی به رئیس جمهور از وجود شکاف حقوق شاغلان و بازنشستگان تا مرز ۵۰ درصد خبر داد.

تین نیوز

یک بازنشسته در شبکه های اجتماعی در پیامی به رئیس جمهور از وجود شکاف حقوق شاغلان و بازنشستگان تا مرز ۵۰ درصد خبر داد.

به گزارش تین نیوز ، در بخشی از این نامه که با نام جلیل شمس در شبکه های اجتماعی منتشر شده، آمده است: گیرم که دولت های قبلی بیگانه و نفوذی، بوده اند، هرچه بود تمام شده است. بالاخره مواد قانونی مختلفی از خدمات کشوری را با تبعیض اجرا و یا اجرا نکردند و زمینه بی اعتباری خود و حاکمیت و سوختن سرمایه های اجتماعی را باعث شدند حالا، شما که دولت و مجلس انقلابی بوده و کارهایتان جهادی است پس شما چرا ؟

در بخش دیگری از این نامه عنوان شده است: آقای رئیس جمهور، کم‌ مانده نصف مدیریت شما تمام شود شما راسا لایحه دائمی شدن حقوق بازنشستگان بر مبنای ۹۰ درصد شاغلان را باز پس گرفته و هنوز بایگانی کرده و موجب شکاف حقوق شاغلان و بازنشستگان  تا مرز ۵۰ درصد کمتر شده اید و مواد مختلفی از قانون خدمات کشوری را نیز مانند دولت های نفوذی قبلی تمکین نمی کنید. لازم است یا جامعه هدف را که قانون را در حق آنها اجرا نمی کنید ، قانع کنید که به این دلیل اجرا نمی کنم و یا به جامعه هدف بفرمایید اجرا نمی کنم و به کسی هم ربطی ندارد و دلیلی هم ندارد، این طوری دوست دارم  تا بازنشستگان هم یا برای همیشه گردن و کمر خود را به تبعیض خم و همکاری کنند یا تسلیم زورگویی دولت کریمه شما نشده و مطالبه گری نمایند والله این راه سوم که سکوت و تداوم  زور گویی است، در واقع  تخریب عمدی اعتبار نظام کشور است.

در بخش دیگری از این نامه تاکید شده است: نسل بازنشسته بود که آمریکا را بیرون کرد و الان شما رفتار ضد آمریکایی بازنشستگان در انقلاب و جنگ را این طوری تلافی می کنید؟ بازنشستگان همه روش های ممکن در شان و لیاقت خودرا تجربه و به در بسته اتاق فکر شما خورده اند.

در این نامه همچنین آمده است: عملکرد دولت در بی توجهی به قانون با ادعای شما در تضاد است. مسئولی که به قانون رسمی جمهوری اسلامی بی اعتنا باشد ادعای انقلابیگری آن، دروغ محض است و بزرگان دین دروغ و دروغگو را تقبیح و برابر دشمنی باخدا تبیین کرده اند. سخن کوتاه، علت عدم‌ تمکین خود به قوانین را با بازنشستگان در میان بگذارید، شجاع باشید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.