| کد خبر: 250401 |

آغاز طرح حراجی سفر از ۱۵ دی ماه

طرح «حراجی سفر» از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با همراهی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، اجرا می‌شود.

تین نیوز

طرح «حراجی سفر» از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با همراهی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، اجرا می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از سایت کجارو، مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت گردشگری از راه‌اندازی طرح «حراجی سفر» از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با همراهی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، به‌عنوان محرک جدی برای آغاز دوباره سفرها در ایران خبر داد.

مصطفی فاطمی، مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت گردشگری، گفت: صنعت گردشگری در ماه‌های اخیر وضعیت خوبی نداشته و در برخی موارد حتی از شرایط دوران همه‌گیری کرونا نیز بدتر بوده است.

فاطمی با تاکید بر اهمیت ایجاد یک محرک جدی در حوزه سفر و گردشگری افزود:مردم در ماه‌های اخیر در شرایطی قرار گرفتند که حتی از لحاظ روحی هم وضعیت خوبی ندارند و شاید با راه‌اندازی مجدد سفر با طرح «حراجی سفر»، این وضعیت بهتر شود.

به گفته وی، طرح حراجی سفر از ۱۵ دی ماه تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۱ در آژانس‌های منتخب اجرایی می‌شود. فاطمی با تاکید بر اینکه این طرح در نمایشگاه گردشگری به اوج خود می‌رسد، اضافه کرد:تلاش ما این است که تورها را با تخفیف‌های خاص در محورهای متعدد کشور فعال کنیم. جزیره کیش از این طرح استقبال کرده و استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، یزد، فارس، بوشهر، خراسان رضوی و حتی استان‌های شمالی هم درگیر این طرح خواهند شد.

در این طرح تور‌ها با تخفیف‌های ۱۰ تا ۶۰ درصدی عرضه خواهند شد؛ به‌طوریکه شهر‌هایی که در پیک سفر هستند، از تخفیف‌ کمتری برخوردار خواهند بود و تخفیف‌های در برخی شهرها، تا ۶۰ درصد هم می‌رسد. 

حرمت‌الله رفیعی، رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران هم با اشاره به اهمیت مشارکت دولت و بخش خصوصی در راستای فراهم کردن شرایط سفر ارزان‌قیمت برای قشر ضعیف جامعه گفت:‌باید شرایطی برای سفر این قشر مهیا و پکیج‌های مقرون‌به‌صرفه برای متقاضیان سفر فراهم شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.