| کد خبر: 249978 |

کسب مقام نخست توسعه حمل و نقل شهری در سال ۲۰۲۲ توسط دوبی

بر اساس تحقیقات انجام شده در خصوص میزان رشد و توسعه سالانه سیستم های حمل و نقل شهری، دوبی مقام نخست توسعه و پیشرفت را در میان شهرهای خاورمیانه و شمال آفریقا را به خود تخصیص داده است.

تین نیوز

بر اساس تحقیقات انجام شده در خصوص میزان رشد و توسعه سالانه سیستم های حمل و نقل شهری، دوبی مقام نخست توسعه و پیشرفت را در میان شهرهای خاورمیانه و شمال آفریقا را به خود تخصیص داده است.

به گزارش تین نیوز ، بر اساس تحقیقات انجام شده در خصوص میزان رشد و توسعه سالانه سیستم های حمل و نقل شهری، دوبی مقام نخست توسعه و پیشرفت را در میان شهرهای خاورمیانه و شمال آفریقا را به خود تخصیص داده است.

بر اساس داده های این مطالعه تحقیقاتی که به تازگی توسط موسسه مطالعات حمل و نقل دانشگاه برکلی کالیفرنیا آمریکا و با بررسی ۶۶ شهر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا انجام شده، شهرهای ابوظبی ، ریاض و جده نیز به ترتیب مقام های بعدی میزان توسعه حمل و نقل شهری در سال ۲۰۲۲ را به خود تخصیص داده اند.

همچنین در ابعاد جهانی، شهر دوبی مقام ۳۰ اُم را در توسعه حمل و نقل شهری طی ۳۲ سال گذشته به خود تخصیص داده که آماری چشمگیر برای این شهر رو به توسعه به حساب می آید.

به گفته دانشگاه برکلی، در تحقیق انجام شده ۵۷ شاخص کیفی در توسعه حمل و نقل شهری در بخش های زیرساخت، تاثیر اجتماعی، جذابیت بازار، میزان اثرگذاری سیستم و نوآوری مورد بررسی قرار گرفته است.

بر اساس شاخص های KPI، متوسط امتیار شهرهای خاورمیانه از حیث میزان توسعه حمل و نقل عمومی حدود ۴۷ درصد بوده و این در حالیست که این میزان برای دوبی در سال ۲۰۲۲، بیش از ۵۴ درصد اعلام شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: بازار

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.