| کد خبر: 249956 |

در حاشیه ایرشو کیش عنوان شد:

◄ برگزاری نمایشگاه بین المللی هوایی پیام؛ پاییز سال آینده

ایرشو کیش هر دو سال یکبار برگزار می شود، و در سالهایی که برگزار نمی شود، بنا داریم که این نمایشگاه را در منطقه ویژه اقتصادی پیام برگزار کنیم.

تین نیوز

مدیر عامل فرودگاه بین المللی پیام تاکید کرد: ایرشو کیش هر دو سال یکبار برگزار می شود، و در سال هایی که برگزار نمی شود، بنا داریم که این نمایشگاه را در منطقه ویژه اقتصادی پیام برگزار کنیم. هم بخش هوایی، هم بخش نمایش های هوایی، علمی و استارتاپی را شامل می شود.

به گزارش تین نیوز، اکبر قنبرپور افزود: فرودگاه بین المللی پیام در طی 30 سال گذشته انواع مختلف حمل و نقل هوایی، حل و نقل بار، مسافر، آموزش خلبانی، تعمیر و نگهداری هواپیما و از این قبیل ماموریت ها را پیش برده است.

وی علت اصلی حضور مجموعه فرودگاهی پیام در یازدهمین نمایشگاه بین المللی هوایی کیش را در درجه اول معرفی خدمات خود به صنعت هوایی دانست که با حضور خود این مجموعه و چند شرکت های فعال در مجموعه پیام محقق شده است.

او گفت: طی این چهار روز ظرفیت های مختلف فرودگاه را به فعالان این صنعت معرفی  کرده و از ظرفیت های خود برای فعال سزی کارگو هوایی بهره برده و بخش تعمیر و نگهداری هواپیما و همچنین بخش مسافری را فعال می کنیم.

قنبرپور عنوان کرد: دلیل دوم حضور در نمایشگاه، برنامه ای است که برای دوره دوازدهم این نمایشگاه، در منطقه ویژه اقتصادی پیام داریم. ایرشو کیش هر دو سال یکبار برگزار می شود، و در سال هایی که برگزار نمی شود، بنا داریم که این نمایشگاه را در منطقه ویژه اقتصادی پیام برگزار کنیم. هم بخش هوایی، هم بخش نمایش های هوایی، علمی و استارتاپی را شامل می شود.

وی در مورد زمان برگزاری نمایشگاه پیام ابراز داشت: پاییز سال آینده را برای این کار هدف گذاری کرده ایم و برنامه ریزی و اقدامات ما، بلافاصله بعد از ایرشوی کیش آغاز خواهد شد.

او نمایشگاه  پیام را مشتمل بر سه بخش کلی عنوان کرد و گفت: بخش اول آن، نمایشگاهی و غرفه ای است شبیه ایرشوی کیش که در آن حاضریم.

قنبرپور گفت: پیش بینی می کنیم فعالان مختلف عرصه هوایی کشور همچون صنایع هوایی، صنایع هوا و فضایی، مجموعه های سیاست گذاری و تنظیم گری، قطعه سازان، مجموعه های تعمیرگاهی، فرودگاه ها، ایستگاه های فضایی، مراکز نوآوری، پارک های فناوری، شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها، مخترعان و بازیگران مختلف این عرصه در آن حضور داشته باشند.

وی افزود: بخش دوم نمایشگاه، بخش جانبی و نمایش های هوایی خواهد بود. تلاش ما این است که اتفاقی که در سال های گذشته در کیش انجام می شد را مجددا در مجموعه پیام رقم بزنیم. نمایش جمعی پروازها و جنگ پهپاد ها موضوعاتی است که پیش بینی می شود در سال آینده در نمایشگاه پیام صورت گیرد.

قنبرپور ادامه داد: بخش سوم نمایشگاه پیام، بخش شبکه سازی است و کمک خواهد شد که سرمایه گذاران، طرح های سرمایه گذاری را از نزدیک ببینند، استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان با صنایع این حوزه آشنا شوند. همپنین تلاش خواهد شد پنل های مختلف ارائه شود و سرعت انتقال محتوا افزایش یابد.

به گفته وی این یک بسته کامل رویدادی است که تلاش می شود در نمایشگاه سال آینده در مجموعه پیام رقم بخورد.

قنبرپور همچنین از فعالان این صنعت دعوت کرد حضور پررنگی در مجموعه پیام و نمایشگاه آینده داشته باشند.

وی افزود: ممکن است بخشی از نمایشگاه پیام با نمایشگاه کیش مشابهت داشته باشد اما همجواری پیام با شهر بزرگ کرج و نزدیکی به پایتخت وجه تمایز این دو نمایشگاه خواهد بود که کمک می کند مجموعه های دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان و همچنین مجموعه های دولتی و تصمیم گیر با سهولت بیشتری در نمایشگاه حضور داشته باشند.

او عنوان کرد: نکته مهم تر این که بخش های دانشگاهی، دانش آموزی، خانواده ها می توانند در این نمایشگاه با سهولت بیشتر و هزینه کمتر حضور داشته باشند.این بخشی از برنامه های ما برای نمایشگاه 2023 در نمایشگاه پیام خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.