| کد خبر: 249692 |

با وجود تحریم ها و تحولات شتابان تکنولوژیکی، صنعت هوانوردی ایران سرپاست

صنعت حمل و نقل هوایی ایران با وجود شرایط تحریم ناجوانمردانه و ظالمانه و با وجود تغییر و تحولات شتابان تکنولوژیکی اما همچنان سرپاست و این ایستادگی و مقاومت مرهون تلاش همه متخصصان عرصه هوانوردی است.

تین نیوز

معاون وزیر راه، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در پیامی به مناسبت روز جهانی هواپیمایی کشوری گفت: صنعت حمل و نقل هوایی ایران با وجود شرایط تحریم ناجوانمردانه و ظالمانه و با وجود تغییر و تحولات شتابان تکنولوژیکی اما همچنان سرپاست و این ایستادگی و مقاومت مرهون تلاش همه متخصصان عرصه هوانوردی است که راهبری و هدایت این صنعت عظیم و پیچیده را در برهه های حساس و تاریخی عهده دار بوده و در این طریق از هیچ کوششی دریغ نکرده و دلسوزانه این صنعت را ایمن و آسمان را امن نگه داشته اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران؛ متن پیام حمیدرضا سیدی به این شرح است:« صنعت حمل و نقل هوایی ایران با وجود شرایط تحریم ناجوانمردانه و ظالمانه و با وجود تغییر و تحولات شتابان تکنولوژیکی اما همچنان سرپاست و این ایستادگی و مقاومت مرهون تلاش همه متخصصان عرصه هوانوردی است که راهبری و هدایت این صنعت عظیم و پیچیده را در برهه های حساس و تاریخی عهده دار بوده و در این طریق از هیچ کوششی دریغ نکرده و دلسوزانه این صنعت را ایمن و آسمان را امن نگه داشته اند.

73 سال از زمانی که ایران در سال 1949 به پیمان شیکاگو پیوست، می گذرد و تاریخ گواه این است که بیش از نیمی از این سالها، در تحریم بوده ایم اما وابسته نبودیم و مقتدرانه در کنار رقبای منطقه ای خود به ارائه خدمات هوانوردی پرداخته ایم.

اینجانب 16 آذر مصادف با هفتم دسامبر فرا رسیدن روز جهانی هواپیمایی کشوری را به تمامی متخصصان و همکاران صنعت هوانوردی به ویژه به همکارانم در شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران تبریک می گویم و خواستار همدلی و وحدت در این عرصه برای پیشبرد بیش از پیش اهداف با وجود مشکلات بسیار هستم و اعتقاد دارم رمز موفقیت در این عرصه همراهی یکدیگر است. از خداوند متعال در این طریق، عزت مندی ملت عزیز ایران را مسئلت می کنم و برای همه شما آرزوی توفیق روزافزون دارم.»

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.