| کد خبر: 246077 |

قیمت بلیت پروازهای اربعین ۶ میلیون تومان

به نظر می‌رسد که قیمت بلیط سفر عتبات کاهش پیدا نخواهد کرد و همه موظف هستند که نرخ‌های مصوب شش میلیون تومانی را اجرا کنند.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش عرضه و تقاضا در تعیین قیمت بلیت پروازهای عراق گفت: به نظر می‌رسد که قیمت بلیت سفر عتبات کاهش پیدا نخواهد کرد و همه موظف هستند که نرخ‌های مصوب شش میلیون تومانی را اجرا کنند.

به گزارش تین نیوز، رحمت الله فیروزی پوربادی در خصوص افزایش قیمت بلیت پروازهای عراق در آستانه مراسم اربعین اظهار کرد: در جلساتی که کمیسیون عمران مجلس برای بررسی این موضوع برگزار کرد، قیمت مدنظر شرکت‌های هواپیمایی برای سفر به عراق شش میلیون تومان اعلام شد.

وی نظارت بر اجرای این قیمت و برخورد با تخلفات احتمالی را وظیفه سازمان هواپیمایی کشوری دانست و افزود: قیمت شش میلیون تومانی بلیت مورد تأیید رئیس کمیسیون عمران، وزیر راه و همه مسئولان ذیربط قرار دارد و سازمان هواپیمایی کشوری در کنار وزارت راه مسئولیت مدیریت و نظارت بر اجرای این قیمت‌ها و جلب رضایت مردم را به عهده دارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره احتمال برخورد مجلس با فروش بلیت به قیمت بیش از نرخ مصوب گفت: کمیسیون عمران به این موضوع ورود پیدا می‌کند اما دستگاه‌های نظارتی در کشور که مسئولیت نظارت بر اجرای کارها را به عهده دارند از جمله سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان بازرسی کل کشور و دستگاه‌های دیگر نیز باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

وی با اشاره به نقش عرضه و تقاضا در تعیین قیمت بلیت پروازهای عراق خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که قیمت بلیت سفر عتبات کاهش پیدا نخواهد کرد و همه موظف هستند که نرخ‌های مصوب شش میلیون تومانی را اجرا کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.