| کد خبر: 241815 |

در راستای سفر استانی هیئت دولت صورت گرفت؛

◄ بزرگراه شهید سلیمانی از ترافیک آزادراه تهران - کرج می‌کاهد

وزیر کشور از روند اجرایی بزرگراه شهید سلیمانی و ادامه شهدای البرز بازدید کرد.

تین نیوز

وزیر کشور از روند اجرایی بزرگراه شهید سلیمانی و ادامه شهدای البرز بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور عصر پنجشنبه با همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج و جمعی از مسئولان شهری، از روند اجرایی پروژه بزرگراه شهید سلیمانی و ادامه شهدای البرز بازدید به عمل آورد.

 احمد وحیدی گفت: ادامه بزرگراه شهید سلیمانی بخش مهمی از ترافیک آزادراه تهران - کرج - قزوین را کاهش می‌دهد.

وی بیان کرد: این پروژه با دور زدن ترافیک، مردم را از تحمل یک ترافیک بزرگ رهایی می‌دهد.

وزیر کشور با بیان اینکه این پروژه مشترکی بین وزارت راه و شهرداری کرج است، تصریح کرد: تکمیل بزرگراه شهید سلیمانی و ادامه شهدای البرز نیازمند ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار است که امیدواریم هرچه سریع‌تر تأمین و این پروژه به پایان برسد.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه هم برای مردم کرج و هم برای کسانی که در آزادراه تهران - کرج - قزوین تردد می‌کند مفید است.

وحیدی با بیان اینکه انجام این پروژه از توان مالی شهرداری خارج بود، گفت: پیش از این نیز اعتباری از سوی وزارت راه و شهرساطی اختصاص یافت که کفایت نمی‌کند و اکنون وزارت راه و شهرسازی آمادگی مشارکت ۵۰ درصدی در احداث این اتوبان را دارد.

وی با اشاره به موضوع تملکات متذکر شد: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز تملک دارد که از عهده شهرداری کرج به تنهایی خارج است، بنابراین باید وزارت راه و شهرسازی در این باره کمک کند، البته مصوبه هیأت دولت برای مشارکت وزارت راه و شهرسازی در این پروژه ضروری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 1

    سلام.اون زمان که بخش اول اتوبان همت راه افتاد همه گفتین که از ترافیک تهران کاسته خواهدشد. اما دیدیم که بعد از چند ماه اتوبان اشباع شد و هیچ گرهی از ترافیک باز نشد. در مورد اتوبان حکیم هم همین داستان تکرار شد. در مورد اتوبان رفسنجانی هم همین داستان تکرار شد.در مورد اتوبان صیاد و امام علی هم همین داستان تکرار شد.
    نمیخواین قبول کنین که با اتوبان سازی نمیشه بر مشکل ترافیک غلبه کرد؟

  • حمید 0 0

    چشم بسته غیب گفته.خوب پول بده این اتوبان تمام شه.جانتان در بیاد زودتر.یعنی اگر کرج نمی امدید نمیدانستید که چه در این شهر می گذرد.خودشان هم به یکدیگر اطمینان ندارند.پا شدن امدن کرج یه جاده چند متری را ببینن پول بدن یا نه .نکنه مسئولین کرج پول را برای چیز دیگر بخواهند بخورند و دست اینها خالی بماند.یعنی سریال ببره دقیقا اینها هستند