| کد خبر: 241121 |

تأکید بر بهینه‌سازی تجیهزات فنی پایانه مرزی

وزیر کشور با حضور در پایانه مرزی جلفا از نزدیک در جریان روند تبادل کالا در این پایانه قرار گرفت و بر ضرورت بهینه سازی تجیهزات فنی این پایانه تاکید کرد.

تین نیوز

 احمد وحیدی، وزیر کشور  در راس هیاتی متشکل از برخی معاونین این وزارتخانه، استاندار آذربایجان شرقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و برخی مسئولین استانی ضمن حضور درشهرستان جلفا از پایانه مرزی جلفا و پل مرزی ایران و نخجوان و همچنین پایانه مرزی نوردوز و بازار جلفا بازدید و مسائل و مشکلات این مناطق را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه وشهرسازی، وی در این بازدیدها که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و اعضای هیات مدیره این سازمان و جمعی از مسوولان محلی نیز حضور داشتند، در جریان آخرین وضعیت منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا قرار گرفت.

وزیر کشور با حضور در پایانه مرزی جلفا از نزدیک در جریان روند تبادل کالا در این پایانه قرار گرفت و بر ضرورت بهینه سازی تجیهزات فنی این پایانه تاکید کرد.

.وی از مسئولان استان خواست تمهیدات لازم را اتخاذ کنند تا حداقل ظرف دو ساعت مسائل گمرکی انجام و ماشین‌هایی که از سمت ایران به نخجوان در رفت و آمد هستند؛ مشکل گمرکی نداشته باشند.

وزیر کشور با تاکید بر ضرورت بهینه‌سازی تجهیزات فنی در پایانه مرزی جلفا، نبود دستگاه ایکس ری را یکی از مشکلات این پایانه ذکر کرد و از مسئولان استانی خواست هر چه سریع‌تر این مساله را حل کنند.

احمد وحیدی همچین درپایانه مرزی نوردوز از نزدیک از روند ارایه خدمات دستگاههای مستقر در این پایانه به مسافران وکالا بازدید کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمودی 0 0

    بزرگترین مشکل مرزها تجهیزات نیست . مشکل مدیرکل پایانه های استان ومدیران مرزها است . پی نامرییها نروید