| کد خبر: 241075 |

افزایش ۳۰ درصدی تردد در ۲ ماهه پایان سال

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از افزایش ۳۰ درصدی تردد‌ها در دو ماهه پایانی امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

تین نیوز

سردار تیمور حسینی در برنامه در انتهای الوند شبکه ۲ گفت: هرچه به آخر سال نزدیک می‌شویم افزایش ترددها پر رنگ‌تر می‌شود، افزود: ما قطعاً باید پیش‌بینی تردد‌های پر حجم را داشته باشیم علی‌رغم اینکه توصیه بخش بهداشت و درمان کشور به رعایت شیوه‌نامه‌ها است و این که تا حد امکان از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا وسیما، وی تأکید کرد: از سوی ستاد ملی کرونا مقرر شده است کسانی که ۲ دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند می‌توانند به همه نقاط کشور تردد داشته باشند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در مورد طرح‌های ویژه پلیس راهور در نوروز گفت: طرح نوروزی از ۲۶ اسفند شروع و تا پایان ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت و در طول این مدت از همه پتانسیل‌های موجود اعم از نیروی انسانی و تجهیزات استفاده میکنیم تا بتوانیم در وهله اول در محور‌های پر تراکم روان سازی ایجاد کنیم و در وهله دوم نظم و امنیت ترافیکی را برای پیشگیری و کاهش سوانح رانندگی ایجاد کنیم.

سردار تیمور حسینی در خصوص بسته بودن جاده هراز نیز گفت: در جاده چالوس محدوده پیچ زنگوله بعد از تونل کندوان به سمت شمال، بعد از نیروگاه و قبل از پیچ زنگوله به علت رانش زمین شکاف و اختلاف سطح ایجاد شده بود که با انجام دادن عملیات عمرانی نهایتاً چهارشنبه باز خواهد شد.

وی محور‌های استان‌های شمالی مانند هراز، چالوس، قزوین و رشت را جزو محور‌های پر تردد عنوان کرد و گفت: بعد از آن هم جاده فیروزکوه و جاده امام رضا که جزو جاده‌های پرتردد هستند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا افزود: در ایام عید جنوب کشور نیز جذابیت‌های خاص خودش را دارد و محور‌های اصفهان، شیراز و همچنین به سمت بوشهر و هرمزگان و خوزستان هم غالباً جزو محور‌های پرتردد هستند و تقریباً در محور‌های شمال و جنوب در ایام نوروز حتماً با افزایش جدی تردد مواجه هستیم، ولی هیچ محوری مانند محور‌های شمالی با گره ترافیکی مواجه نیستیم.

سردار تیمور حسینی افزود: امسال ۱۴ فروردین با آغاز ماه مبارک رمضان مصادف است که با موج سنگینی از برگشت در پایان سفر‌ها در یازدهم و دوازدهم و سیزدهم مواجه خواهیم بود لذا مردم بر اساس این فرمول برنامه سفر را تنظیم کنند و شرایط را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که برایشان مشکل ایجاد نشود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.