| کد خبر: 241029 |

سامانه ملی سفر، مرجع رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی

سامانه ملی سفربه شکایات مسافران و گردشگران نوروزی رسیدگی می کند.

تین نیوز

سامانه ملی سفر به شماره 09629 به همت ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر فعال شده است و اطلاعات جامع گردشگری و پاسخگویی به شکایات را در برمی گیرد .

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، مسافران و گردشگران نوروزی می توانند با تماس با شماره 09629 با کسب اطلاعات گردشگری شکایات خود را نیز مطرح کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.