| کد خبر: 240886 |

◄ آمادگی راهداری دیهوک برای استقبال از مسافران نوروزی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک برای سفرهای مسافران نوروزی آمادگی دارد.

تین نیوز

بیرجند- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک گفت: به رسم همه ساله عملیات راهداری به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مسافرین نوروزی انجام شده است.

به گزارش تین نیوز، مهدی کیانپور اظهار داشت: لکه‌گیری آسفالت راه‌ها، تنقیه پل‌ها و آبراه‌ها، اصلاح حریم راه‌ها، عملیات شستشو و نصب علائم اطلاعاتی، ایمنی و هشدار‌دهنده در کلیه محورهای حوزه استحفاظی در حال انجام است.

وی اصلاح و شیب شیروانی رفع افتادگی شانه راه‌های آسفالتی در محورهای مواصلاتی دیهوک را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و افزود: این اقدامات در راستای ایمن‌سازی محورها برای سفرهای نوروزی هموطنان توسط راهداران پرتلاش دیهوک انجام شده است.
کیانپور با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون اقدامات زیادی توسط این اداره برای تسهیل در تردد مسافرین نوروزی انجام شده است، افزود: اکیپ‌های راهداری و ترابری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک با حضور مستمر در کلیه محورهای اصلی و روستایی نسبت به رفع ایرادات احتمالی برای حفظ کیفیت تردد در این محورها اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده بعد از بارندگی‌های فصل زمستان اذعان داشت: لای‌روبی دهانه پل‌ها و بستر رودخانه‌ها وتقویت دیواره‌های هدایت آب و اجرای رادیه برید پل‌ها و  شانه‌سازی محل‌هایی که براثر سیل تخریب شده بود و شستشوی مداوم تابلوها و علائم جاده‌ای برای سفرهای نوروزی درحال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک گفت: با توجه به احتمال بارندگی‌های بهاری امسال در طول محورهای مواصلاتی ضرورت دارد تا مسافرین و هموطنان عزیز قبل از سفرهای نوروزی، خودرو‌های خود را به سیستم‌های گرمایشی و زنجیرچرخ تجهیز کنند.
کیانپور بیان داشت: مسافرین برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، تماس حاصل تا از وضعیت راه‌های مواصلاتی و بارندگی محورها اطلاع یابند.
وی یادآور شد: مجموعا 137 کیلومتر طول بزرگراه‌ها و راه‌های چهارخطه، 188 کیلومتر طول راه‌های اصلی، 22 کیلومتر طول راه‌های فرعی و 138 کیلومتر راه روستایی آسفالته در بخش دیهوک وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.